Avatar billede lizardine Nybegynder
02. maj 2005 - 19:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Venstre stille tekst i Toolbar kontrollen

Hej

Er det muligt på nogen måde at venstre stille teksten i en Toolbar kontrol.

Den egenskab man benytter når man skal justere teksten er TextAlignment og der kan man kun benytte sig af enten tbrTextAlignBottom (placere teksten i bunden) eller tbrTextAlignRight (placere teksten til højre).

Umiddelbart tænker jeg på noget API snask... men det er kun et skud i tågen.

Håber at der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede martin_moth Mester
03. maj 2005 - 12:51 #1
En "molbo-metode" er at skrive

command1.caption = "Midten"
command1.caption = "venstre              "
command1.caption = "              højre"
Avatar billede lizardine Nybegynder
03. maj 2005 - 13:00 #2
He he - den har jeg selv forsøgt mig med, men det visuelle udtryk bliver ikke vanvittig godt. Problemet er at teksten på den enkelte knapper i Toolbar kontrollen skifter også kommer det til at stå lidt sjovt.
Avatar billede lizardine Nybegynder
05. maj 2005 - 18:13 #3
Lukker spg.