Avatar billede xeox Nybegynder
02. maj 2005 - 13:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Update ind i DB virker ik?

Hej alle sammen, kan i se hvad fejlen her er?

          <?php
$id = $_GET[id];
$password = $_POST[password];
if (isset($_POST['id'])) {
mysql_query("UPDATE laerelogin (password) VALUES ('$password') WHERE id=$_POST[id]") or die(mysql_error());
    echo "Brugeren blev ændret"; }
$query = mysql_query("SELECT * FROM laerelogin WHERE id='$id'");
while ($row = mysql_fetch_array($query)) {
echo"<form action='skift.php' method='post' enctype='multipart/form-data'>
  <div align='center'>
                  <table border='0' cellspacing='0' cellpadding='0' width='378' height='66' class='tekst_normal'>
                    <tr>
                      <td width='96'><b>Brugernavn : </b> </td>
                      <td width='226'><input name='brugernavn' type='text' class='box' id='brugernavn' value='$row[brugernavn]' size='36'></td>
                      <td width='56'>&nbsp;</td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td><b>Nyt kodeord :</b></td>
                      <td colspan='2'><input name='password' type='password' class='box' id='password' size='36'></td>
                    </tr>
                  </table>
    <input name='id' type='hidden' value='$_GET[id];'>
                  <input type='submit' value='Ret bruger' class='submit'>
</form>
</div>";
}
?>

koden ser sådan herud ! og den siger denne fejl når man trykker på "Ret bruger"

You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '(password) VALUES ('tey') WHERE id=9' at line 1
Avatar billede chries Nybegynder
02. maj 2005 - 13:58 #1
UPDATE laerelogin SET password='$password' WHERE id=$_POST[id]
Avatar billede xeox Nybegynder
02. maj 2005 - 14:43 #2
Det jo helt perfekt.. smider du svar?
Avatar billede xeox Nybegynder
10. maj 2005 - 10:22 #3
-lukket-
Avatar billede xeox Nybegynder
10. maj 2005 - 10:22 #4
.