Avatar billede mallemukken Nybegynder
02. maj 2005 - 13:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

2 timer på samme form

Hej, er der nogen der ved hvordan man kan sætte 2 timere på samme form.... eks. ligesom i vb hvor man kan indsætte 2 stk timere med hver deres interval ??
Avatar billede terry Ekspert
02. maj 2005 - 13:38 #1
An idea would to have a sub form hidden
Avatar billede terry Ekspert
02. maj 2005 - 13:39 #2
A form can only have ONE timer event as far as I know, so if you´have another sub form then you also have another timer. Events from this form can trigger actions on th emain form
Avatar billede mallemukken Nybegynder
02. maj 2005 - 13:45 #3
Ja, jeg er lige hved at teste det.... jeg har en timer kørende på form1 og en timer kørende på subform1, så nu får vi lige at se....
Avatar billede zapzap Nybegynder
02. maj 2005 - 14:04 #4
Ellers:
Brug samme timer til begge ting. Så skal du bare selv styre hvem der skal have de forsk. events.Altså, hvis der skal bruges en 1s og en 10s timer, bruger du een med 1s, og laver en tæller (til 10). Det giver måske lidt bedre styring når du skal bruge flere endnu.
Avatar billede terry Ekspert
06. maj 2005 - 15:52 #5
status?
Avatar billede mallemukken Nybegynder
09. maj 2005 - 08:07 #6
jeg løste det med 2 forms, med 1 timer på hver.... så din ide er nok den der kommer nærmest
Avatar billede terry Ekspert
09. maj 2005 - 08:08 #7
tak