Avatar billede claus_a Nybegynder
30. april 2005 - 23:12 Der er 4 kommentarer

Lave ASP script der kan opertte Access Dbase i sql navn efter var

Håber der er nogen der kan hjælåe mig med følgende

jeg vil gerne udskifte navn bed variabel så jeg kan oprette flere tabeller efter data jeg får fra en formular-request

strSQL = "CREATE TABLE navn (ID Counter CONSTRAINT c1 Primary KEY,ByNavn String(20),postNr String(20))"

Set rss = Conn.Execute(strSQL)
Avatar billede kalp Novice
30. april 2005 - 23:14 #1
kan du lige prøve at formulere dig igen? det gik vist lidt sværkt det der:) jeg kan i hvertfald ikke forstå hvad du vil have:)
Avatar billede claus_a Nybegynder
30. april 2005 - 23:24 #2
Jeg vil gerne udskifte navnet på tabellen med en variabel så jeg kan bestemme navnet ud fra data fra en formular

håber det var bedere :)
Avatar billede kalp Novice
30. april 2005 - 23:28 #3
strSQL = "CREATE TABLE request("variabelfraformular") (ID Counter CONSTRAINT c1 Primary KEY,ByNavn String(20),postNr String(20))"

eller

strSQL = "CREATE TABLE '" & request("variabelfraformular") & "' (ID Counter CONSTRAINT c1 Primary KEY,ByNavn String(20),postNr String(20))"

sådan ville jeg forsøge mig.. har aldrig prøvet at gøre det i asp.
Avatar billede huset Praktikant
27. august 2005 - 10:05 #4
claus a

http://eksperten.dk/artikler/777

Mon ikke du skulle lukke denne igen