Avatar billede ader Nybegynder
28. april 2005 - 18:59 Der er 2 kommentarer

Skal afspille pdf'er

Hej Eksperter

Jeg er nybegynder i Director 8.5 og har lavet en CD, der skal køre offline.

Men hvordan får jeg en af mine knapper til at åbne en pdf-fil i AcrobatReader?

Det må meget gerne skæres ud i pap!

På forhånd tak
Avatar billede wilweb Nybegynder
29. april 2005 - 23:52 #1
prøv og se mit spørgsmål her: http://www.eksperten.dk/spm/532739
jeg fik det til at virke med acrobat 5.0, men ikke når brugeren havde acrobat 6.0 og nu er der en acrobat 7.0
Ved ikke om dette her overhoved hjælper dig, men men
Avatar billede wilweb Nybegynder
29. april 2005 - 23:56 #2