Avatar billede normann Nybegynder
01. april 2001 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dynamisk generering af tabeller

Hej,

Jeg har et lille problem :

Jeg har en tabel som udfyldes dynamisk vha. ASP og jeg ved ikke på forhånd hvor stor tabellen bliver. _Nedenunder_ denne tabel vil jeg så gerne have en ny tabel, men begge tabeller skal være venstrejusteret, og det betyder at nummer 2 tabel dukker op ved siden af den første tabel og ikke nedenunder; medmindre man skriver x antal <BR> mellem tabellerne.

Spørgsmålet er nu :
Er der en måde hvorpå man kan undgå at skrive disse <BR>\'s og stadig være sikker på at nummer to tabel er placeret under tabel nr.1, uden at lave nestede tabeller ?

Avatar billede stigc Nybegynder
01. april 2001 - 21:51 #1
lave en tabel uden om dem! Men det er vel det du mener med nested tabeller. Det er vejen frem!
Avatar billede normann Nybegynder
01. april 2001 - 22:21 #2
Problemet er at jeg bruger mange include filer og jeg vil derfor gerne afslutte tabellerne i hver include fil - derfor er nested tables ikke vejen frem i mit tilfælde
Avatar billede zeriox Nybegynder
02. april 2001 - 13:22 #3
lav en <br> fil du inkludere imellem din filer ... men jeg ville nu nok vælge stigc\'s løsning
Avatar billede cyigen Nybegynder
22. april 2001 - 22:24 #4
mener du at du vil have posterne i din database til at stå en til venstre næste post til højre <BR> 3 post 1 linje ned til venstre 4 post en lije ned til højre ???

altså sådan her

1 post fra databasen    2 post fra databasen
3 post fra databasen    4 post fra databasen
5 post fra databasen    6 post fra databasen
7 post fra databasen    8 post fra databasen

????????