Avatar billede Slettet bruger
27. april 2005 - 22:11 Der er 2 kommentarer

Visning af cgi script på en HTML side

Jeg har en html side hvor jeg skal have vist de informationer som mit cgi script, mit problem er bare at den eneste måde jeg kan få dem vist på er ved at lægge cgi scriptet ind i en form i html og så klikke submit for at der kommer en ny side med mine information, mit spørgsmål er så om man ik kan lave en side hvor scriptet bliver aktiveret automatisk når man kommer ind på den så man ikke behøver at klikke på knapper før?

Håber jeg har gjort klar nok for jer hvad jeg mener, ellers spørg løs!

Html Kode
---------------------------
<HTML>

<FORM ACTION="/cgi-bin/vis_kunde.exe" METHOD="post">
Kunde Nummer<BR> <INPUT TYPE=text NAME="f1"><BR>
<BR>
            <INPUT TYPE=submit VALUE="Submit">
            <INPUT TYPE=RESET VALUE="Reset">
</FORM>

</HTML>
---------------------------
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2005 - 16:15 #1
Slet ingen som har en idé til hvordan jeg kan få mit problem løst?
Avatar billede davidnielsen Nybegynder
04. juli 2005 - 14:14 #2
først ligger du dit script i den mappe som er lavet specielt til cgi script på din server (/cgi-bin/)

så langt så godt

Så skriver du adressen på dit skriver i din browser...

F.eks http://127.0.0.1/cgi-bin/vis_kunde.exe

så kunne det jo gerne virke med det samme