Avatar billede danneck Nybegynder
27. april 2005 - 12:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Real Player crash

Hej

Min bror er kommet i alvorlige problemer efter at have set nogle videoklip på internettet med Real Player. Der er automatisk blevet installeret nogle komponenter til RP for at kunne se videoerne og de kunne da også godt ses i lang tid men da computeren skulle til at slukkes, kunne man pludselig ikke lukke for videoen så han lukkede computeren ned i standby eller noget lignende.
Herefter har computeren været ekstrem langsom, det tager blandt andet adsskillige timer bare for at logge ind som bruger i windows.
Inde i joblisten kan man se at 'system' bruger ca. 99 % af alle resourcerne.
Vælger man at starte computeren op i fejlsikret tilstand er der dog ingen problemer.
Jeg har afinstalleret Real Player, men det virkede desværre ikke håber i har nogle gode forslag til noget der kan gøres?
Avatar billede danneck Nybegynder
27. april 2005 - 12:38 #1
Forresten står der inde i Real Playerens log at der er blevet installeret component: RA99, og filerne ddnt3260.dll og dnet3260.dll
Avatar billede kalp Novice
27. april 2005 - 12:55 #2
det er codec for realplayer.

tryk start->kør og skriv "sfc /scannow" med din xp cd i drevet.
sig okay okay okay igennem hele processen hvis din pc brokker sig over cd'en

og ellers systemgendannelse?
Avatar billede danneck Nybegynder
04. maj 2005 - 02:24 #3
Har valgt at installere windows på ny....
Avatar billede gratis Nybegynder
04. maj 2005 - 02:46 #4