Avatar billede kgeee Nybegynder
27. april 2005 - 12:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tvinge store bokstaver i tekstfelt

Jeg har lavet en mailform, hvor jeg bruger en pixelfont. Den ser bedst i, når der bliver skrevet med store bokstaver. Hvordan kan jeg lave små bokstaver om til store? Har prøvet at søge en del på google, men uden held desværre.
Avatar billede giorgio Nybegynder
27. april 2005 - 12:11 #1
Du kan med PHP ændre alle små bogstaver til store.

Det er forklaret på dansk her: http://www.webcafe.dk/artikler/php/funktioner2/
Avatar billede kimg Nybegynder
27. april 2005 - 12:13 #2
Du kan bruge denne funktion
my_str.toUpperCase()

Du læse om det i flash hjælpefilen.

Kim
Avatar billede kgeee Nybegynder
27. april 2005 - 12:14 #3
Det er mig der har formuleret mig forkert. Når man skriver i et tekstfelt inde i flash (altså et flash tekst felt) skal bokstaverne vises som STORE. Det er altså flash der skal lave små bokstaver om til STORE. Håber du forstår...
Avatar billede kgeee Nybegynder
27. april 2005 - 12:18 #4
Tak for det kimg. Lige det jeg manglede.. Smid et svar.
Avatar billede kimg Nybegynder
27. april 2005 - 12:23 #5
Svar ;-)

Kim