Avatar billede molluq Nybegynder
25. april 2005 - 20:40 Der er 1 løsning

Resize sprite?

Lingos går mig lidt på nerverne efterhånden :)
Jeg har en sprite (en almindelig vector-kasse) der efter noget input fra brugeren skal have en bestemt størrelse.
Det kan jeg nemt ændre ved at sætte de variabler til spriteRef.height og .width
Problemet er, i mine øjne, at Lingo bare "forstørrer" kassen op til de variable mål, så kassen borders (og sikkert også indhold, hvis noget) dermed bare bliver større... (brede og fede) - og jeg kan ikke rette det med spriteRef.lineSize...

Hvad kan jeg gøre så Lingo tegner spriten med de rigtige mål OG den rigtige bordersize?
Hvis svaret er noget med image eller draw metoder, så kom meget gerne med et rigtig godt eksempel - for det har jeg slet ikke styr på :)
Avatar billede molluq Nybegynder
26. april 2005 - 22:40 #1
Problemet er løst