Avatar billede borowik Nybegynder
25. april 2005 - 14:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Genskabelse af partitioner

Hej,
jeg har to harddiske.Har kørt FDISK for at skulle slette og omdanne mine partitioner på den ene harddisk. Det gik godt.
Men ved et tilfælde har jeg også slettet alle 3 partitioner på den anden harddisk :-( Det var 2 NTFS og 1 FAT32 partition. Jeg har prøvet at at køre "undelete partition" i Partition Magic og "undelete partition" under start-cd'en fra Norton Ghost-men det hjalp ikke - selv om at jeg ikke har lagt noget eller "ompartitioneret" denne harddisk, "blot" slettet partitioner.
- Er der en program eller en anden mulighed for at genskabe de partitioner??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. april 2005 - 15:13 #1
Avatar billede borowik Nybegynder
27. maj 2005 - 03:28 #2
hvordan skal jeg give points?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2005 - 08:12 #3
det ser ud til du fandt ud af det..O)
Men læs her -> http://www.ebruger.dk/faq/#behandling_af_svar
Avatar billede borowik Nybegynder
27. maj 2005 - 10:01 #4
Tak for hjælpen. Du skrev kommentar, så du kan ikke få points. men hvis du skriver et svar så får du dem. Jeg har brugt GetDataBack. Det tog lang tid og ikke alt kunne redes... Det mest irriterende var de filer, der ikke var navn på og man skulle gætte sig frem til hvad der gemte sig i filen.