Avatar billede clasen1974 Nybegynder
24. april 2005 - 20:46 Der er 18 kommentarer

Hvad så med denne?

Kan i lide denne side?

Jeg er selv vild med den... :)

http://www.bashcorpo.dk
Avatar billede busschou Praktikant
24. april 2005 - 20:48 #1
Den duer slet slet ikke i Firefox...
Avatar billede busschou Praktikant
24. april 2005 - 20:49 #2
Hvis du ønsker den skal vises korrekt i andre browsere end IE
Så skal du tilføje en doctype og dernæst kunne validere den på
validator.w3.org/
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
24. april 2005 - 20:51 #3
Den er lavet til EI...
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
24. april 2005 - 20:52 #4
Undskyld, men er der ingen som bruger IE mere?
Avatar billede busschou Praktikant
24. april 2005 - 20:53 #5
hehe jojo ...men du skal regne med fifty fifty vil jeg mene :o)
Så at overse andre browsere er dumt synes jeg personligt
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
24. april 2005 - 20:55 #6
Okay, så den en tur igennm validator og så virker den i alle browsere?
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. april 2005 - 20:56 #7
91% bruger IE...

Men det afhæger selvfølgelig også af målgruppen.
Avatar billede busschou Praktikant
24. april 2005 - 20:58 #8
doggy82 >> Hvad baserer du det på? jeg har selv kun set denne her statestik
http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
Hvoraf IE har 65,8% og er nedadgående
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
24. april 2005 - 20:58 #9
Okay men det er selvfølgelig bedst at alle kan se siden optimalt...

Har du set siden i EI, hvis du har hvad syntes du så om den?
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
24. april 2005 - 21:00 #10
Busschou, fed side tak for linket...
Avatar billede busschou Praktikant
24. april 2005 - 21:00 #11
Jeg synes den er fin og alternativ :o)
Eneste er at det hakker lidt når man klikker på menuen inden den er loadet færdig med det valgte punkt

Bemærk at siden kan valideres er ikke en garanti for at den vises som ønsket i alle browsere. Men hvis den kan valideres så har du dit på det tørre. Og de fleste browsere burde vise den korrekt
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
24. april 2005 - 21:02 #12
Okay tak for dine komentar... Vil gerne høre nogle flere :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
24. april 2005 - 21:03 #13
http://www.thecounter.com/stats/2005/April/browser.php
Lige meget hvad, så er det ikke "fifty fifty".

Inden for clasen1974's målgruppe er der dessuden også en masse Mac brugere - og det er selvfølgelig også en god grund til at overholde standarderne.
Avatar billede thb Nybegynder
25. april 2005 - 12:09 #14
Jeg kan helt vildt godt lide designet... Det er sådan noget jeg godt kunne tænke mig at kunne lave... Har selv min stil, og har lidt problemer med at komme væk fra den, mine designs ender altid til at ligne det det plejer.. :)

Men jeg synes at det er et mega fedt design... :)

Thomas
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
25. april 2005 - 15:07 #15
Tak Thomas!

Næste gang skriv som svar, og du modtage de 60 p...
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
25. april 2005 - 15:09 #16
Forresten Thomas, jeg har set en af dine sider, og jeg kunne godt tæmke ,ig at vide hvordan du har laver den der scroll bar med billeder. Er det muligt at du kunne fortælle mig hvordan man gør..?

Clasen!
Avatar billede thb Nybegynder
25. april 2005 - 22:56 #17
Du kan tage koden fra en af mine gamle sider: www.lyngbyvolley.dk jeg går ud fra at det er det du mener...

Jeg synes ikke at du skal give mig alle pointne bare fordi at jeg roser til skyerne, jeg er den eneste der ikke kommer med noget som du kan bruge... Ros er ikke altid det bedste at få...
Bed om nogle flere svar, og del... ;)

Thomas