Avatar billede henriktha Nybegynder
22. april 2005 - 01:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan man køre en .bat skjult i vbs ?

Kan man lave denne stump kode om så det kører minimeret(Skjult) i vbs'en

CreateObject("WScript.Shell").Run "CMD.EXE /x /c " & BatchFile & " " & FolderName&"\*.*"
Avatar billede ranglen Nybegynder
22. april 2005 - 01:56 #1
CreateObject("WScript.Shell").Run "CMD.EXE /x /c " & BatchFile & " " & FolderName&"\*.*", 0
Avatar billede phoenix2 Nybegynder
22. april 2005 - 02:43 #2
Fyld dit kabinet med saft så skal du se løjer!!
Avatar billede phoenix2 Nybegynder
22. april 2005 - 02:44 #3
PS! Hybensaft er specielt populært blandt alskens kabinetter!
Avatar billede henriktha Nybegynder
22. april 2005 - 03:06 #4
Ranglen >> Smider du lige et svar ??

Kan du forresten svare på hvorfor dette script bliver ved med at øge forbruget af hukommelse med 4 KB for hver gang det looper ??

option explicit
dim SleepTimer, BatchFile, FolderName, FTP, Username, Password, FTP_Folder

FTP = "ftp server"
Username = "account"
Password = "pass"
FTP_Folder = "folder"

SleepTimer = 10

BatchFile = "ftpconn.bat"
FolderName = "c:\logs\"& Year(now) &"\"& Monthname(Month(now))
SleepTimer = SleepTimer * 1000

sub FtpIT()
      CreateObject("WScript.Shell").Run BatchFile&" "&FTP&" "&Username&" "&Password&" "&FTP_Folder&" "&FolderName&"\*.*", 0, False
end sub
Dim objFSO,cont

Set objFSO = WScript.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")

do
FtpIT
        WScript.Sleep SleepTimer
        Loop
Avatar billede henriktha Nybegynder
13. juni 2005 - 17:12 #5
ranglen >> Svarer du ???
Avatar billede henriktha Nybegynder
22. september 2005 - 15:47 #6
Sidste chance.....