Avatar billede tortuga Nybegynder
21. april 2005 - 14:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

import af c++ dll i c# med Dllimport

Jeg sidder pt og arbejder med et projekt i C# hvor jeg skal bruge funktioner fra en dll, som jeg loader med Dllimport. Men når jeg kalder funktionerne, som kræver non-standard datatyper brokker compileren sig. Havde jeg skulle importere den i C++ kunne jeg bare have included .h-filerne. Er det muligt at gøre dette eller noget lignende i C#?
Datatyperne er nemlig defineret i .h-filerne, og der er mange mange af dem (både h-filer og specifikke datatyper)

På forhånd tak
/Tortuga
Avatar billede arne_v Ekspert
21. april 2005 - 15:01 #1
Nej.

Du bliver nødt til at lave en ekvivalent struct på C# siden.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. april 2005 - 16:48 #2
OK ?
Avatar billede tortuga Nybegynder
30. april 2005 - 21:06 #3
hejsa
og undskyld ventetiden.

Vi har løst det på anden måde (med et com-object bla.a)

men tak for infoen ang. at det ikke kunne lykkedes