Avatar billede tetsuo Nybegynder
20. april 2005 - 14:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

forsinkelse i spil på trådløst netværk

hey.

jeg vil gerne vide hvor langsomt trådløst netværk er når man spiller over internettet. jeg spiller meget CSS og vil bare gerne vide om jeg kommer til at få en høj ping pga kryptering
Avatar billede kenp Novice
20. april 2005 - 16:24 #1
kan du resiker at du får... Men det kommer an på så meget.
Avatar billede imago-dei Nybegynder
20. april 2005 - 16:29 #2
Hvis det er et trådløst lokalnet med få brugere får du et hurtigt trådløst net. Dvs. du kan sagtens bruge det til spil. Men det trådløse netværk er meget mere udsat for støj (td. fra en mikroovn) end et almindeligt ethernet.

Du kan også få problemer hvis der er mange (over ca 10) brugere på det trådløse net.

Er det kun dig som skal bruge det ville jeg ikke være bekymret for hastigheden.