Avatar billede webcreator Nybegynder
20. april 2005 - 13:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Navn på cartoon hund søges

Hej Eksperter.

En ven og jeg står i et meget stort dilemma - vi kan ikke huske navnet på en tegnefilms-hund, der kendes på dens hæse, hurtige og måske næsten hysteriske latter (ikke scooby). Det er muligvis en tegneserie, der foregår i rummet (men vi er ikke sikre).

Skulle I ligge inde med en lyd-fil hvor denne hund griner, så modtager vi meget gerne et link.
Avatar billede belle Nybegynder
20. april 2005 - 13:36 #1
kan det være astro. hunden fra tegnefilmen the jetsons i mener?
http://www.cybercomm.nl/~ivo/photo_ASTRO.html
jg har desværre ikke nogen lydfil med den
Avatar billede jokkejensen Novice
20. april 2005 - 13:36 #2
Avatar billede belle Nybegynder
20. april 2005 - 13:39 #3
eller måske mere muttly the snickering dog. den fnisede ihvertfald på en mæegt hæs måde http://www.hotink.com/wacky/mfiles/
Avatar billede webcreator Nybegynder
20. april 2005 - 13:40 #4
Yes ! Det var Muttley - tusind tak, Jokke. Smid et svar :)
Avatar billede belle Nybegynder
20. april 2005 - 13:44 #5
danmit en smule hurtigere end mig :)
Avatar billede jokkejensen Novice
20. april 2005 - 13:45 #6
takker :) ..  Den er også lidt uniq :)
Avatar billede _luigi_ Nybegynder
20. april 2005 - 13:47 #7
hehe...nåh ja! Var det ikke den der hed "møghund" på dansk?!
Avatar billede jokkejensen Novice
20. april 2005 - 13:49 #8
http://www.80snostalgia.com/classictv/wackyraces/sounds/muttley.wav

Nej det var de 2 der tæskede rundt i et fly for at fange en skide due, konkurrerende mod andre..
Avatar billede belle Nybegynder
20. april 2005 - 13:56 #9
jo det var den der hed møghund på dansk. De 2 figurer der prøvede at fange duen var med i mange tegnefilm. Bla skattejagten der blev oversat til dansk og der fil muttly navnet... møghund
Avatar billede jokkejensen Novice
20. april 2005 - 14:00 #10
Nå okay, sorry :)
Avatar billede _luigi_ Nybegynder
20. april 2005 - 14:01 #11
Ah, helt kanon belle! sad lige og ledte, men kunne ikke lige finde noget der bekræftede det! :)

Det passer også det med at de var med i andre tegnefilm, mener jeg kan huske de var med i en tegnefilm med yogie-bjørn, eller noget.. :)
Avatar billede steel Praktikant
29. juni 2016 - 22:12 #12
Møghund aka. Muttley har været med i mange serier - også Yogi bjørn:
http://www.imdb.com/character/ch0038880/