Avatar billede snorres Nybegynder
19. april 2005 - 22:18 Der er 3 kommentarer

samme indhold på 2 skærme

Når jeg sætter 2 skærme på mit readon kort laver den bare en extension af skærmen så jeg kan hive ting fra det ene vindue og over i det andet.

hvordan får jeg den til at vise helt det samme på begge skærme?
Avatar billede snorres Nybegynder
19. april 2005 - 22:18 #1
bruger foresten windows xp.
Avatar billede rejen Nybegynder
21. april 2005 - 10:45 #2
Det skulle gerne kunne sættes op under skærmindstillinger - Hvilket grafikkort drejer det sig om, model /type?
Avatar billede snorres Nybegynder
22. april 2005 - 09:40 #3
Hmm mener det er en radeon 6800 :S
men kan INTET finde, har ledt overalt :S