Avatar billede snakes Nybegynder
18. april 2005 - 22:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opgave power supply

Jeg er igang med at skrive projekt opave om Strømforsyningen i en computer. Problemet er bare, at jeg er fuldstændig blank til at finde noget specifikt der kan hjælpe mig. Er der ikke nogen som har gode links eller noget om det ???

på forhånd tak

jakes
Avatar billede snakes Nybegynder
18. april 2005 - 22:54 #2
Er der også lidt på dansk eller ???

jakes
Avatar billede screem_brille Novice
18. april 2005 - 23:01 #3
det kan jeg ikke hjælpe med desværre, men nu lyder jeg nok lidt arrogant, men hvis man vælger at skrive projkt om en SMPS så betyder det ikke noget om det er på engelsk eller dansk (faktisk vil engelsk nok være en fordel, da diverse udtryk alligevel er på engelsk, samt faktisk alt materiale)
Avatar billede icemadsen Nybegynder
19. april 2005 - 23:01 #4
der har lige været en artikel på itzonen der forklare meget overfladisk men alligevel ganske godt omkring en psu...

http://www.itzonen.dk/content/artikel.asp?articleid=66
Avatar billede snakes Nybegynder
20. april 2005 - 20:12 #5
Der var rigtig mange gode link fra brille, men jeg valgte nu at nuppe lidt fra icemadsen´s link.
Avatar billede screem_brille Novice
21. april 2005 - 00:28 #6
Du skal vide at der er en del fejl i den artikel, og er tydeligvis IKKE skrevet af en elektronik kyndig person
Avatar billede screem_brille Novice
21. april 2005 - 00:31 #7
den er fakstisk MEGET fejl befængt, men nok om det