Avatar billede xirb Nybegynder
18. april 2005 - 16:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Om menuen på fx www.ikompagniet.dk

Hej!

Jeg overvejer at bruge en menustruktur, som den du fx finder på http://www.ikompagniet.dk/

- Jeg mener, at den er mere brugervenlig end en dropdown-menu, hvor kun hovedmenuen er synlig permanent. Men hvad er jeres tanker om brugervenligheden om menuen (bemærk, det er KUN menuens brugervenlighed jeg snakker om - jeg har ikke brug for råd om selve sitet eller andet)..?
- Er en foldeudmenu bedre? (Mht. synlighed må det jo være det samme..)
Avatar billede jint Nybegynder
16. maj 2005 - 12:19 #1
well, den side er jo opbygget via frames, og det er jeg ret sikker på du vil blive træt af i længden...
jeg ville holde mig til f.eks. en dropdown hvis du skal have undermenuer.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
07. juni 2005 - 01:24 #2
Tjaa, jeg bruger noget ligende på:
http://www.kleifdesign.dk/

... og jeg synes det fungere fint.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
11. juni 2005 - 21:27 #3
musicchart.dk du har angivet en reference til en hjemmeside du har lavet med adressen www.806.dk den bør du nok undersøge lidt nærmere i Firefox for der fungerer menuen ikke helt som den skal.

PS! flot side du har lavet. Meget stillrene designs...godt arbejde!

mvh
Mads
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
23. juni 2005 - 12:35 #4
foxmulder58 >> hmm, underligt - jeg har testet den i firefox, og der har jeg ikke stødt på nogle problemer, andet end at jeg ikke har "pointer:hand" over menupunkterne.
Avatar billede xirb Nybegynder
11. maj 2006 - 20:18 #5
Tak for input.. (Besluttede mig egentlig for en dropdown alligevel, da der viste sig at være alt for mange undermenupunkter :-) )