Avatar billede fitte Nybegynder
14. april 2005 - 20:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fanebladsmenu med to faner

Håber nogle kan hjælpe mig...jeg er helt nybegynder inden for det her....

Det jeg godt kunne tænke mig er en lille faneblads menu med 2 faneblade foroven. Når man tager musen hen over og trykker på det ene faneblad skal det skifte farve og holde farven indtil der trykkes på det andet faneblad. Det der skal vises under fanebladene forestiller jeg mig skal vises i en iframe. Det hele skal være rammet ind, så det ligesom bliver en selvstændig enhed.

Glæder mig til at høre fra Jer :o)
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
15. april 2005 - 11:16 #1
Prøv at kigge fx her:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/index.html

Mon ikke der er en menu det tilfredstiller din krav:)
Avatar billede fitte Nybegynder
18. maj 2005 - 14:11 #2
Desværre nej.....