Avatar billede pcwchoho Nybegynder
13. april 2005 - 14:40 Der er 6 kommentarer

Rev. sky i AutoCAD

Er der nogle der ved hvordan man laver/loader en revisionssky i Autocad?
Avatar billede michael-k Nybegynder
13. april 2005 - 21:50 #1
Kan du ved at bruge den der hedder Revcloud.
Avatar billede pcwchoho Nybegynder
14. april 2005 - 10:13 #2
Er det en menu man skal loade ind? Det er ikke noget man kan skrive i komandolinjen.
Avatar billede dla Praktikant
14. april 2005 - 12:22 #3
Hvilken version har du?
Avatar billede pcwchoho Nybegynder
14. april 2005 - 13:59 #4
Autodesk Architectural Desktop 3.3 jeg mener det er 2002
Avatar billede dla Praktikant
14. april 2005 - 15:36 #5
Jeg har kun den rene AutoCad, men den må du vel også have med Architectural Desktop som overbygning. Underligt den ikke kender kommandoen revcloud. Prøv at søge efter " revision cloud" i hjælpen.
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. april 2005 - 22:35 #6
Den ligger i den menu som hedder Draw, hvis du kan finde den. Men sker der ikke noget når du skriver den i kommando linjen, så findes den nok ikke, eller ihvertfal ikke under det navn.