Avatar billede bredan1977 Nybegynder
13. april 2005 - 08:46 Der er 1 løsning

Hentning af info fra DB

Jeg har et lille problem, jeg har nogen celler der har formatet:
Standard "[mm]"

Og når jeg så henter noget fra en DB, skriver den kun selve tallet, til jeg har trykket F2 og ENTER.....

Hvordan gør jeg det??

Set datDB = DBEngine.Workspaces(0).OpenDatabase("I:\MCAU menu datalister\MCAUdatabase.mdb")
strSQL = "Select * from StandardFlanger where FlangeDN like '*" & FlangeDN & "*' AND FlangeMateriale like '*" & FlangeMateriale & "*' AND Standard like '*" & FlangeStandard & "*'"
Set rsFlangeData = datDB.OpenRecordset(strSQL)

Do Until rsFlangeData.EOF
    FlangePris = rsFlangeData("Pris")
    With Sheets("Hovedark")
        .Range("ø_inlet").Value = rsFlangeData("ID")
        .Range("D61").Value = rsFlangeData("OD")
        .Range("D62").Value = rsFlangeData("TotalHeight")
        .Range("D63").Value = rsFlangeData("PCD")
        .Range("D64").Value = rsFlangeData("n") & "xØ" & rsFlangeData("d2")
        .Range("D65").Value = rsFlangeData("Weight")
        .Range("D66").Value = rsFlangeData("Bertelkant")
        .Range("D71").Value = FlangePris
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
13. april 2005 - 11:12 #1
Har klaret den!