Avatar billede emiliasl Nybegynder
12. april 2005 - 19:34 Der er 5 kommentarer

Problemer med at få Snitz forum til at køre

Hej
Jeg er ved at prøve at få et forum op og kører, når jeg har kørt setup.asp og prøver at gå til forumet kommer denne fejl, hvad har jeg gjort galt?

Fejl:
Please try the following:

Click the Refresh button, or try again later.

Open the www.hjertebarn.dk home page, and then look for links to the information you want.
HTTP 500.100 - Internal Server Error - ASP error
Apache

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Error Type:
Sun ONE ASP VBScript runtime (0x800A0009)
Subscript out of range
inc_iconfiles.asp, line 156

Browser Type:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR 1.1.4322)

Page:
GET /forum/default.asp

Time:
Tuesday, April 12, 2005, 7:33:12 PM

More information:
Sun ONE Active Server Pages Support
Avatar billede kalp Novice
12. april 2005 - 19:42 #1
understøtter serveren ASP?
Avatar billede kalp Novice
12. april 2005 - 19:42 #2
heh.. okay gør den nok hvis du kan se andre filer.. men kunne ligne noget som ikke fungere helt på serveren.
Avatar billede emiliasl Nybegynder
12. april 2005 - 21:55 #3
Ja, de andre filer kører uden problemer.
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2005 - 21:45 #4
Du skal jo kigge i denne fil:
inc_iconfiles.asp, line 156
Og evt. kopiere hvad der står og indsætte linien herinde. Ellers er det svært at hjælpe dig... ;-)
Avatar billede emiliasl Nybegynder
21. april 2005 - 06:51 #5
Hej jeg har fået det til at køre, det var et problem med Sun ASP