Avatar billede psn Nybegynder
11. april 2005 - 23:08 Der er 3 kommentarer

Hjælp til udfyldelse af online spørgeskema

Hej, vi er en gruppe informatikstuderende fra Aalborg Universitet, der har brug for lidt hjælp i forbindelse med vores projekt.

Vi skal lave en undersøgelse af IT-professionelles medievaner, som en del af vores 8. semester projekt. Det er her, vi har brug for din hjælp. Vi vil bede dig bruge 5-7 min. på at udfylde spørgeskemaet i nedenstående link:

http://survey.indicator.dk/i/ans?surveyid=32

På forhånd tak.
Avatar billede roenving Novice
11. april 2005 - 23:15 #1
Hrm, jeg havde et kraftigt problem, nemlig at 1-2 gange om ugen var way out of scope på en masse spørgsmål, mangler i ikke en 'sjældnere' ?-)
Avatar billede psn Nybegynder
11. april 2005 - 23:39 #2
hmm.. jo det kan du egentlig have ret i. Det kigger vi lige på. Tak for inputtet.
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
12. april 2005 - 09:33 #3
Er studerende (HTx), så jeg går nok ikke ligefrem under it professionel.
Hvis det er en hjælp kan jeg dog sige at vi bruger open source programmet blender i skolen. 1. års klasserne bliver også undervist i gimp.
  Held og lykke med projektet