Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. april 2005 - 11:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Itunes har kikset i det

Efter jeg begyndte at bruge itunes, har den lavet op til 3 kopier af den samme sang hvordan får jeg fjernet alle dubletterne uden at jeg skal selv gører deT?

dvs gider ikke gøre det manuelt
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. april 2005 - 11:22 #1
tror det kan være noget med at den mappe med mit musik var den samme itunes var og så var der sat kryds i kopier musikken til itunes biblotek efter afspilning eller noget i den retning
Avatar billede gymnastikforeningen Nybegynder
10. april 2005 - 12:02 #2
Easycleaner!
http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm#download
Programmet kan flere ting, men også finde og slette dubletter.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. april 2005 - 12:14 #3
prøver
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. april 2005 - 12:45 #4
har ikke hjulpet nok den slettede kun 1200 filer og det meste var billeder.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. april 2005 - 12:45 #5
har siddet idag og convertet over 150 cder så der er en del sange, sååå andre mulligher
Avatar billede gymnastikforeningen Nybegynder
10. april 2005 - 13:13 #6
Jeg havde samme problem og easycleaner var den bedste løsning. Dvs. den skal kun arbejde på mappen med musik. Og desværre sletningen sker ikke automatisk, du skal selv markere og slette dubletterne.
Jeg havde 4000 mp3'ere. og det tog ca. ½ time.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. april 2005 - 13:14 #7
så blvier jeg jo nød til det lorte itunes :)
Avatar billede gymnastikforeningen Nybegynder
10. april 2005 - 18:08 #8
Itunes er for det meste utrolig godt, men indimellem også møgirriterende!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
10. april 2005 - 18:31 #9
har brugt 2 timer på at slette 2000 sange mangler stadig 4000 ..

da jeg har fundet ud af at ca 200 cder er en del sange:)
Det er næsten 6000 sange som den har klonet eller 4-klonet så ...

Det gik hurtigere at converte mine cder til mp3 end at slette klonerne :)