Avatar billede smshulen.dk Nybegynder
29. marts 2001 - 22:34 Der er 14 kommentarer

Hvilken køler!

Hej jeg har en computer (Nåå har du det) ja. :)

Jeg har en Thunderbird 900 Mhz på et Abit KT7-RAID Bundkort og et Matrox G450 Dualhead 32 MB DDR Grafik-kort

Nu vil jeg have mig en rigtig god køler til både både proccessor og grafikkort

regner med en Blue Orb til grafikkortet, men hva er godt ?
Avatar billede stussy Nybegynder
29. marts 2001 - 22:58 #1
Hmm tjooh ville nok vælge en Taisol køler så, disse køler ganske godt ... Hvis ikke du vil sjaske og plaske med vand i dit kabinet ;)
Hmm tjaah en Blue Orb ser da ganske fræk ud på et Grafikkort, spørgsmålet er om det er nødvendigt til et G450 kort.

mvh/stussy
Avatar billede smshulen.dk Nybegynder
29. marts 2001 - 23:00 #2
okay min cpu er nu 45 grader ca. nå jeg arbejder
er det sådan okay ? jeg har fået afvide det er alt for varm og jeg skal finde mig en anden køler
Avatar billede nettrain Nybegynder
29. marts 2001 - 23:02 #3
Min er 48 grader - det er også en T-bird - det er ganske normalt!!!!
Avatar billede smshulen.dk Nybegynder
29. marts 2001 - 23:03 #4
Hmmm!! okay så behøver jeg nok ikke en anden køler ;)

Maybe kan du sige mig min computer er begyndt at fryse har lige lavet format c:

Ved du hvad det er ?

Kører Windows 2000 som altid...
Avatar billede stussy Nybegynder
29. marts 2001 - 23:04 #5
45grader er ikke specielt varmt for en T-bird!

Så hvis du ikke har planer om at overclocke din processor, ville jeg beholde den der sidder der på ... 45grader er somsagt IKKE varmt!

mvh/stussy
Avatar billede stussy Nybegynder
29. marts 2001 - 23:07 #6
Lyder underligt at den fryser, hvornår gør den det?
Avatar billede nettrain Nybegynder
29. marts 2001 - 23:08 #7
Prøv at se her!!

http://www.eksperten.dk/spm/60426

/NetTrain/
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. marts 2001 - 09:08 #8
smshulen => Thermatake Volcano II
http://www.thermaltake.com/VOLCANO2.htm

den holder min T-bird 1Ghz/266 på 33 grader!
Avatar billede smshulen.dk Nybegynder
30. marts 2001 - 17:06 #9
stussy> Lyder underligt at den fryser, hvornår gør den det?

DEN FRYSER DA IKKE ;)
Bare lidt varm, prøvede at overclocke den til 1 Ghz men der gik fik jeg hurtigt stoppet den igen, da den steg til 51 grader efter jeg havde spillet lidt counter-strike.. Såå skal bruge en god køler

Jeg har lige fået 1000 Kroner
og overvejer at købe et nyt kabinet(med mere plads) og kølere, så jeg kan overclocke lidt hehe

noget fedt kabinet i kan anbefale med 300W PSU?
Avatar billede breaker Nybegynder
31. marts 2001 - 18:08 #10
jeg har også en Thermatake volcano II på min amd 900 tb... og den bliver 48-49 grader ved full load har du nogle ekstra kølere i dit kabinet??
Avatar billede shamanic Nybegynder
06. april 2001 - 19:14 #11
Avatar billede -onslow- Nybegynder
06. april 2001 - 19:17 #12
fryser ned. opgrader din AGP driver! det kan være det!
Avatar billede sutminmega Nybegynder
12. april 2001 - 17:36 #13
Jeg vil helt klart anbefale et AOpen HQ08 ATX (Grey) til 916 kr. fra http://www.itbutikken.dk/danmark/default.asp!varenr=act172766 og hvis du bor i KBH ku du jo lige ta\' forbi Webconsult og få den om-lakeret for 490 kr.
Tjek http://asp.webconsult.dk/designpc_color.asp
Den nok bedste køler til din overclocking er en Kanie HedgeHog 238 Delta Black Label. Den er lavet af 100% procent kobber, men den larmer også som en godstog, men sparker RØV.
Du kan købe den lige her: http://www.studiedata.dk/product.asp?product=91&page=1
Ellers andet?

Med venlig hilsen Daniel...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 00:30 #14
Hvad med at lukke??