Avatar billede frigg Nybegynder
08. april 2005 - 00:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sata harddisk på Asus P5GD2 deluxe

Hvordan får jeg mit bundkort til at se min nye HD.

Jeg har sat datastikket i SATA1 på bundkortet og prøvet begge muligheder for power. Havde forventet at kunne se det i Disk manegement. Der kommer ikke engang en melding om at der er fundet ny hardware.

Det skal siges at jeg aner ikke et spor om SATA, men troede at det var nemt ;o)

Jeg kører Windows XP Pro på engelsk.
Avatar billede badazz Novice
08. april 2005 - 02:01 #1
har du installeret drivere til sata controlleren?? mange gange finder xp ikke selv denne driver, og det er muligt at du ikke engang kan se den i din hardware håndtering.. sata driveren, følger i nogle tilfelde med på en diskette til bundkortet...
Avatar billede frigg Nybegynder
08. april 2005 - 02:34 #2
Jeg mener at jeg har installeret alt hvad der bare kan minde om noget med SATA ;o)
Avatar billede calinka Nybegynder
10. april 2005 - 20:48 #3
Jeg har hørt at det kan sættes i både Sata 1 og Sata 2 på bundkortet.

Har du prøvet Sata 2?

Jeg håber det måske kan hjælpe.

//Calinka
Avatar billede frigg Nybegynder
10. april 2005 - 21:00 #4
Calinka, du er et geni. Jeg troede sq at når det var Sata1, startede man der. Nå men found new hardware har lige kørt.

Dejligt med mail-systemet på denne side.

Tak Calinka
Avatar billede calinka Nybegynder
10. april 2005 - 21:02 #5
Det var så lidt, jeg er glad for at jeg kunne hjælpe, for en gangs skyld :D

//Calinka
Avatar billede frigg Nybegynder
10. april 2005 - 21:18 #6
Tak for hjælp, og her er dine velfortjente point.
Avatar billede calinka Nybegynder
11. april 2005 - 11:18 #7
Takker :D