Avatar billede atrejua Nybegynder
07. april 2005 - 16:38 Der er 6 kommentarer

Hvordan kan man include asp filer i en aspx fil (asp.net)

Hej,

Jeg har nogle gamle asp filer jeg ønsker at include i et aspx projekt, og har fundet ud af at jeg skal bruge klassen tlbimp for at få dette til at fungere, MEN jeg kan ikke helt finde ud af hvordan den skal bruges - så er der nogle der kan hjælpe mig?

På Forhånd tak.
Mvh. Atrejua
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
07. april 2005 - 16:44 #1
Så skal du skrive dit objekt om til .NET. Det er to forskellige platforme. Man kan ikke bare "dele" objekter imellem dem.

Fx. kan de heller ikke dele session objekter
Avatar billede atrejua Nybegynder
08. april 2005 - 08:59 #2
men klassen tlbimp skulle jo gøre at det kan fungere sammen - den fungere som en slags wrapper...?
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
08. april 2005 - 09:27 #3
Fair nok, så har jeg måske været lidt for hurtig i vendingen. Den har jeg detsværre ikke arbejdet med før. Så vil jeg pænt trække min kommentar tilbage...
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
08. april 2005 - 09:28 #4
Prøv at tjekke dette link:
http://www.asp.net/migrationassistants/asp2aspnet.aspx?tabindex=0&tabid=1

Måske kan du bruge det til noget.
Avatar billede burningice Nybegynder
11. april 2005 - 16:45 #5
atrejua>> tlbimp er et program til at kunne bruge COM-objecter i .Net, ikke plain old vbscript.

Man kan slå noget aspcombat til i asp.net, for at gøre det mere bagudkompatibelt med asp, men for guds skyld. Lad vær, og vælg en af de to ting. Drop det med at have en fod i begge lejre.
Avatar billede atrejua Nybegynder
12. april 2005 - 09:16 #6
Ok, det vil jeg gøre så. Tak for svaret. Jeg vil gerne give dig pointene - men jeg kan ikke rigtig se hvordan jeg gør det - ved du hvordan det fungere?