Avatar billede ducks Nybegynder
07. april 2005 - 13:24 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Spoofe MAC adresse

Hvordan kan jeg installere den her MAC spoof, hvor får jeg fat i det forskellige

http://slagheap.net/etherspoof/
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. april 2005 - 13:29 #1
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål, såm jeg leæser vejledninger er der links til alle nødvendige patches og elementer
Avatar billede ducks Nybegynder
07. april 2005 - 17:06 #2
Jeg kan ikke gennemskue, hvordan jeg installerer programmet. Jeg her ny i Darwin og andre Terminal'er.
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. april 2005 - 17:44 #3
prøv engang med..
sudo ifconfig en0 ether aa:bb:cc:dd:ee:ff
jeg har hørt at nogen ikke kunne få ny ip fra dhcp når de skiftede så husk lige den gamle.

med det andet skal du igang med at ændre i kernel... ikke noget for begyndere... men ok hvis du ikke har noget at miste kan du jo prøve.
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. april 2005 - 17:44 #4
virker ikke med airport svjv.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. april 2005 - 17:53 #5
Hvis du ikke før har prøvet at kompilere fra source kode og installere den slags, så vil jeg råde dig til at få noget mere erfaring før du kaster dig ud i den opgave. Det minder lidt om linux installation, og her skal du holde tingen lige i munden, hvis ikke andre først har klargjort tingene til installation først.
Avatar billede ducks Nybegynder
07. april 2005 - 21:04 #6
Er der andre måder at spoofe sin MAC adresse på? For ellers skal jeg vente 3mdr+ for at skolens administration tager sig sammen og får min gamle ændret så jeg kan komme på netværket :(
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. april 2005 - 22:07 #7
virkede det ikke med ipconfig? .. og nej jeg er 95% sikker på der ikke er andre måder.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. april 2005 - 11:15 #8
Der findes netkort hvor du selv kan ændre din mac adresse (i hvert tilfælde til kabelnet). Disse kan købes for godt 100,- kr. Du retter simpelthend adressen
Avatar billede ducks Nybegynder
08. april 2005 - 14:37 #9
simonvalter > Hvordan kan jeg bestemme at det er for min trådløse AirPort jeg skifter MAC og ikke ethernet porten?
Avatar billede simonvalter Praktikant
08. april 2005 - 17:31 #10
det er sandsynligvis en0 .. du kan sikkert se noget ala

supported media: none autoselect 10baseT/UTP <half-duplex> 10baseT/UTP <full-duplex> 10baseT/UTP <full-duplex,hw-loopback> 100baseTX <half-duplex> 100baseTX <full-duplex> 100baseTX <full-duplex,hw-loopback>
med ifconfig
Avatar billede simonvalter Praktikant
08. april 2005 - 17:32 #11
en0 = ethernet
en1 airport .. men det virker muligvis ikke med airport.