Avatar billede Jegvan Praktikant
06. april 2005 - 00:25 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Pathway til OsCommerce

Er der nogle derude der kan fortælle mig det korrekte pathway til en webshop med OsCommerce, hostet af B-one (jeg kan jo spørge dem, men håber dette er hurtigere;o) Når jeg i konfigurationen af web-shoppen bruger jeg det forslag som programmet foreslår; customers/dldk.net/dldk.net/httpd.www/catalog, men det virker ikke.

Jeg er helt ny mht til php, behøver jeg at have et PHP program installeret på min pc?

Et tillægsspørgsmål; jeg åbnede en noteblok fil, mens jeg havde OsCommerce filerne åben i ftp i IE, så nu har alle php filerne et noteblok ikon og jeg kan ikke åben dem, hvordan ændre jeg filtypen tilbage til ukendt filikon, så jeg igen kan åbne dem i IE?

På forhånd tak

Jegvan
Avatar billede Daniel.E Praktikant
06. april 2005 - 09:36 #1
jeg kan da lige sige at du ikke skal have installeret noget på din pc, for at benytte PHP på dit webhotel.
Avatar billede Daniel.E Praktikant
06. april 2005 - 09:37 #2
B-one siger du.

Hvad er det du godt vil finde hos B-one... ??
Avatar billede gnukki Nybegynder
06. april 2005 - 09:42 #3
Hvad mener du med at det ikke virker?
Avatar billede peet49 Nybegynder
06. april 2005 - 10:27 #4
Det kører kun på en Linux server.
Avatar billede Jegvan Praktikant
06. april 2005 - 11:41 #5
Der sker det at efter at jeg har installeret programmet, kan jeg godt komme ind i admin delen, men ikke se selve shoppen, altså den del "kunderne" skal se og de ændringerne jeg lave i admin delen bliver heller ikke gemt, jeg spurte i et fora på engelsk og en der sagde at pathwayen ikke var korrekt. Jeg har læst flere tråde her om lignende problemer, og at det kan virke hos B-one. At det kun virker med Linux, har jeg ikke læst nogle steder, vil nogle lære mere om programmet, kan det gøres her; www.oscommerce.dk/
Avatar billede Jegvan Praktikant
13. april 2005 - 01:30 #6
Det virker nu, jeg geninstallerede filerne på siden og nu fungere det, ikke som jeg vil, men problemet med stien blev løst, tak til alle med kommentarerne :o)
Avatar billede Jegvan Praktikant
11. september 2005 - 09:41 #7
Lukket