Avatar billede codenameo2 Nybegynder
05. april 2005 - 21:37 Der er 1 løsning

Mangler lidt info fil der downloades

Jeg vil gerne have af vide hvor mange meget filen fylder og hvor meget der er downloadet af den.

Gerne så simplet som overhoved muligt.

Her er min kode til at downloade filen:

------ Form1 Start ------
Private Declare Function URLDownloadToFile Lib "urlmon" Alias "URLDownloadToFileA" (ByVal pCaller As Long, ByVal szURL As String, ByVal szFileName As String, ByVal dwReserved As Long, ByVal lpfnCB As Long) As Long

Public Function DownloadFile(URL As String, LocalFilename As String)
    Dim lngRetVal As Long
    lngRetVal = URLDownloadToFile(0, URL, LocalFilename, 0, 0)
End Function

Private Sub Command1_Click()
    DownloadFile "http://host.dk/fil.exe", "C:\host.dk\fil.exe" ' Fil der skal downloades
End Sub
------ Form1 Slut ------
Avatar billede codenameo2 Nybegynder
16. juni 2005 - 15:24 #1
lukker og slukker