Avatar billede itfreaken Nybegynder
05. april 2005 - 10:20 Der er 12 kommentarer

Hvor mange opdatere deres antivirus

*Hej

Er der nogen som kender en statistik over hvor mange, der opdatere deres antivirus?

Håber på hjælp.

/Itfreaken
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2005 - 10:25 #1
Du kan lave din egen statistik.

Avast som jeg bruger opdatere automatisk, både virus filer og selve programmet. Avast er gratis!
Avatar billede itfreaken Nybegynder
05. april 2005 - 10:26 #2
Hvordan?
Avatar billede kalp Novice
05. april 2005 - 10:29 #3
mit opdatere også automatisk..

nu siger statistikken forløbig 100% hehe

de fleste som har et gratis eller købt antivirus program tror jeg opdatere hvis de ved hvad det er
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2005 - 10:41 #4
hvordan det opdatere automatisk?
Programmet spørger en server og opdatere sig selv, hvis der er opdateringer.

Hvordan det er gratis?
Avast tager sig ikke betalt for sw til private.

Hvordan du laver statistik?
Du tæller hvor mange der gør tingene på hvor mange måder de gør det og så kan du som Kalp lige gjorde det udregne hvor mange % der gør hvad.
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2005 - 12:15 #5
opdaterer den aldrig, da jeg ikke har nogen antivirus (kontrollerer ca hver 2-3 uge med en online scan, men har intet fundet de sidste par år), bruger windows XP.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2005 - 13:39 #6
screem>> Så har du så en god firewall istedet for.
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2005 - 14:04 #7
James_t_dk har firewall ja, men det er nu ikke derfor, kan uden problemer sætte en windows XP (som er korrekt lukket og opdateret) direkte på nettet uden at få orme eller andet snavs
Avatar billede kalp Novice
05. april 2005 - 14:23 #8
screem_brille >> selvfølgelig kan du det.. du har jo en super computer:o
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2005 - 15:02 #9
Kalp næ det har jeg ikke, men lukker man manuelt alle porte og unødvendige services, så sker der ikke noget ;)
Avatar billede hudelihu Nybegynder
28. april 2005 - 20:34 #10
jeg gør hverdag..hvis der er opdateringer klar;)
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 19:53 #11
noget feedback måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 02:50 #12
kan man forvente noget feedback ?