Avatar billede fyrenanders Nybegynder
04. april 2005 - 09:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan laves nemt et standardpopupwindow i asp.net

har lavet en slet funktion (og knap:-))er der en simpel standard man kan bruge til et popupwindow der spørger om man er sikker?

smil
Anders
Avatar billede burningice Nybegynder
04. april 2005 - 12:29 #1
brug javacript comfirm og tjek på true eller false;

var ok = confirm("er du sikker?");
if (ok) {

} else {

}
Avatar billede fyrenanders Nybegynder
04. april 2005 - 13:25 #2
så lige det samme i c# :-)
Avatar billede burningice Nybegynder
04. april 2005 - 13:59 #3
eeh... c# udføres på serveren... så med mindre popupvinduet skal komme der hvor ingen andre end en irreteret sys-admin kan se det, så skal du lavet det i javascript.
Avatar billede fyrenanders Nybegynder
04. april 2005 - 14:51 #4
er så nødt til at spørge hvordan man får tilføjet javascript
Avatar billede emberwild Nybegynder
04. april 2005 - 15:23 #5
hvis det er til en knap kan du bruge Attributes.Add

dette skulle gerne virke

dinKnap.Attributes.Add("onClick", "java script:return confirm('Er du sikker?');");

hvis du har rigtig mange knapper kan du evt. kalde en lille funktion der laver confirm'en stedet for at spare på antal linjer javascript der bliver genereret.
Avatar billede burningice Nybegynder
04. april 2005 - 15:28 #6
hm... det var vist ikke mig der havde brugt den her computer sidst... træls auto-login funktion :S
Avatar billede fyrenanders Nybegynder
04. april 2005 - 15:58 #7
jamen så skal jeg af med nogle point og må være fair at i deles så lig et svar begge 2
Avatar billede burningice Nybegynder
04. april 2005 - 16:02 #8
det var mig der lavede det andet svar også. Havde bare ikke lagt mærke til at det ikke var mig der havde brugt computeren sidst, og derfor var en anden der var logget ind.