Avatar billede ulle55 Nybegynder
03. april 2005 - 18:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Deling af fil i Openoffice

Kan man ikke dele en fil, så man kan sidde og redigere den fra 2 eller flere computere?
Avatar billede jogii Nybegynder
03. april 2005 - 19:10 #1
Mener du sådan circa samtidig?
Avatar billede ulle55 Nybegynder
04. april 2005 - 08:07 #2
ja, hvis vi er to der åbner filen samtidig nu, så er der en der er skrivebeskyttet.
Avatar billede jogii Nybegynder
04. april 2005 - 10:40 #3
Der er den måde de fleste programmer beskytter dokumenter på. Har du oplevet noget andet i andre programmer?
Avatar billede ulle55 Nybegynder
04. april 2005 - 11:50 #4
I ms office kan man
Avatar billede jogii Nybegynder
04. april 2005 - 12:16 #5
Hvad sker der når du retter i overskriften på den ene maskine og samtidig i den anden og i så begge gemmer?
Avatar billede jogii Nybegynder
04. april 2005 - 12:17 #6
Det jeg har set i MS Office er at man kan åbne den i læsetilstand og få besked når den anden part er færdig med at rette filen.
Avatar billede ulle55 Nybegynder
04. april 2005 - 12:52 #7
Så går der self kludder i den, men da der er tale om et regneark, hvor hver bruger har hver deres del de gemmer i, så kan det lade sig gøre.
Avatar billede jogii Nybegynder
04. april 2005 - 12:58 #8
da må jeg passe. I Lotus 123 laver vi splittede udgaver af regnearket, som så kan konsolideres.
Avatar billede lodahk Nybegynder
08. februar 2006 - 21:50 #9
Du har mulighed for at oprette et hoveddokument med to underdokumenter. To personer kan så redigere i hvert sit (under-) dokumet på samme tid. Når arbejdet er færdigt kan resultatet ses i underdokumentet.
Avatar billede ulle55 Nybegynder
29. juni 2006 - 17:53 #10
Der er ikke kommet noget der kan bruges, spg lukkes.