Avatar billede rossoneris Nybegynder
31. marts 2005 - 13:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Notes kursus

Nogen der kan anbefale et kursus omkring Lotus Notes 6.0 administration. Det må gerne være lidt "udvidet" - da jeg har arbejdet med notes i mange år

Det skal helst være i Jylland og strække sig over 3-4 dage. Teknologisk har nogen kurser, men de ser noget tynde ud.
Avatar billede jogii Nybegynder
31. marts 2005 - 14:28 #1
Du kan evt. Søren Andersson fra Zoomtec på http://notesnet.dk
Han laver skræddersyede Notes/Domino kurser.
Avatar billede rossoneris Nybegynder
31. marts 2005 - 14:43 #2
Ja - Zommtek ser ud til at have OK kurser. Desværre lader det kun til at kunne foregå i KBH
Avatar billede jogii Nybegynder
31. marts 2005 - 14:47 #3
Det er nok rigtigt. Jeg tror jeg når at tale med Søren i aften, så det kan være han kan oplyse om noget mere.
Avatar billede rossoneris Nybegynder
31. marts 2005 - 14:48 #4
Ja - får de kurser er nok lige det jeg kunne forestille mig. Men der er bare lige det med kbh :(
Avatar billede zoomtek Nybegynder
31. marts 2005 - 23:04 #5
Hej Rossoneris.. mit firma, ZoomTek, udbyder kurser i Lotus Notes. Vi holder også kurser i Jylland og gerne on-site med få deltagere. Uanset hvad, så læg lige en mail på info@zoomtek.dk med telefonnummer - så ringer jeg til dig

Med venlig hilsen

Søren Anderson
ZoomTek.dk
Avatar billede rossoneris Nybegynder
26. april 2005 - 13:29 #6
læg et svar ... eller la være :)
Avatar billede jogii Nybegynder
26. april 2005 - 13:59 #7
så skidt da :-) Fik du talt med Søren? Hvis blot man får samlet nogle få medsammensvorne så kan det sagtens betale sig at hyre Søren til et specialkursus.
Avatar billede rossoneris Nybegynder
26. april 2005 - 14:03 #8
Det røg nu i vasken i denne omgang - men ved da hvor jeg skal henvende mig næste gang :)