Avatar billede hmlfc Praktikant
30. marts 2005 - 23:38 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Mp3 på dvd skive

Hej..
Jeg har taget en backup af mine mp3 filer på en dvd skive som er brændt i Nero... Mp3 filerne hedder det rigtig som før men når jeg afspiller dem er det en anden sang og den starter midt inde i den... Hvad skal jeg gøre for at rede dem....?
Avatar billede kalp Novice
30. marts 2005 - 23:39 #1
samme råd som i den anden tråd... få cd'en poleret eller brug det software jeg linkede til.. det er gratis.
Avatar billede hmlfc Praktikant
30. marts 2005 - 23:41 #2
Jamen den kan da ikke lave om på selv filen??
Avatar billede kalp Novice
30. marts 2005 - 23:44 #3
nej men måske kan den bedre hente filerne ud en hvad windows kan
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
30. marts 2005 - 23:44 #4
Luk det andet spørgsmål http://exp.dk/spm/605090. Det er ikke lovligt iflg. reglerne at åbne flere ens spørgsmål.
Kalps forslag er for så vidt udmærket. Dog tror jeg, at din skive er ødelagt og du ikke kan redde noget. Men prøv det program, som kalp har lagt idet andet spørgsmål.
Avatar billede hmlfc Praktikant
30. marts 2005 - 23:45 #5
Programmet virker fint men det laver ikke mp3 filer om til det rigtige...
Avatar billede kalp Novice
30. marts 2005 - 23:47 #6
Du svarede bare heller aldrig på om cd'en var beskidt eller ridset..

meget rart at vide.. hvis den ikke er og du har brændt dine ting på en princo skive så gør dig selv en tjeneste.. smid skiven ud og spild ikke mere tid på den.
Avatar billede hmlfc Praktikant
30. marts 2005 - 23:53 #7
Ved ikke hvad skiven hedder... Tror sgu desværre det er noget billigt L**T
Avatar billede kalp Novice
30. marts 2005 - 23:54 #8
jammen det er princo skiver også:) måske har du fået fat i dens fætter;o)
Avatar billede jimsim Nybegynder
31. marts 2005 - 00:03 #9
Nu kiggede jeg med i dit sidste spm, og jeg mener helt sikkert du burde have fortsat der, da der var kommet gode svar og dit problem ikke var løst, og dit "nye" problem er en følgevirkning af første.

Jeg sad og lavede et svar. Som jeg desværre mistede lysten til at sende - da jeg så du havde afsluttet spm'et på den måde...

... men men men, da jeg alligevel havde lavet det - tja hvorfor så ikke.
Jeg har ikke ændret det efter hvad der er sket, men synes du skal gøre et forsøg. Du burde kunne få fat i næsten alle dine filer, og høre dem korrekt...

Held og lykke...

Et rigtigt godt program til en sådan proces er IsoBuster. Der findes en sprog-pakke hvor dansk er med. Og så er det gratis.
IsoB er meget mere grundig i sin læsning af skriver, der gives ikke så let op. Man kan dog forvente at det tager en rum tid at genskabe det meste af en ulæslig( for windows) skrive. Det er meget muligt at genskabe 100%. Dog er det sket at noget er gået tabt. Men håber er i hvert fald ikke ude.
IsoB er måske ikke verdens nemmeste program, men en søgning på nettet efter en guide giver en del hits.

Du kan hente det her: http://www.smart-projects.net/isobuster/
Avatar billede hmlfc Praktikant
31. marts 2005 - 00:11 #10
Tak for dit indlæg... Jeg vil prøve det... Ang jeg lavede et nyt spm var at jeg fik et nyt problem det store problem var nu ikke at få filerne over men at mine mp3 filer var "blandet"
Avatar billede hmlfc Praktikant
31. marts 2005 - 00:16 #11
Desværre hjælper dette program ikke. Da det godt kan overføre mp3 filerne men de er blandet sammen...
Avatar billede jimsim Nybegynder
31. marts 2005 - 00:33 #12
Har du lavet et image?
Avatar billede hmlfc Praktikant
31. marts 2005 - 01:24 #13
image? i hvad?
Avatar billede jimsim Nybegynder
31. marts 2005 - 11:14 #14
Du skal lave et image og ligge på din HD, derefter skal du læse fra det image.
Synes også det var gået lidt stærkt med at oprette :)
Avatar billede hmlfc Praktikant
31. marts 2005 - 16:11 #15
Image nu er jeg helt blank... Gider du at forklare det på et begynderplan? ;-)
Avatar billede hmlfc Praktikant
31. august 2005 - 19:11 #16
Takker for jeres tid. Fik aldrig reddet dem,.