Avatar billede jagtjensen Nybegynder
29. marts 2005 - 21:13 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Link/ url fejl

Er der en af jer der kan sætte kode ind i den linie der hedder kilde. så "kilde" bliver aktiv url. Jeg har prøvet mange forskelige løsninger, men får hele tiden  fejl i koden.

strSQL1 = "DELETE FROM test WHERE DateDiff ('d', DATO, Now()) > 0"
Conn.Execute(strSQL1)
strSQL = "Select * from test Order By Dato"
' Udfør forespørgsel (rs indeholder nu resultatet)
Set rs = Conn.Execute(strSQL)

' Gennemløb Recordset (rs) med en løkke
Do
%>
<tr><td><hr><%Response.Write "<b>" & "<FONT COLOR=000000><font size=+2>"&rs("Dato") & "&nbsp;"
Response.Write  "<b>" & "<FONT COLOR=000000>"&rs("sted") & "<br>"
%>
</font><space></font><FONT COLOR=000000><% Response.Write "</b></b>" & rs("Beskrivelse") & "<br>"
%>
<% Response.Write  "" & "<FONT COLOR=ff0000><font size=1>"&rs("Kilde") & "&nbsp;</FONT></b></tr>"
Avatar billede medions Nybegynder
29. marts 2005 - 21:15 #1
strSQL1 = "DELETE FROM test WHERE DateDiff ('d', DATO, Now()) > 0"
Conn.Execute(strSQL1)
strSQL = "Select * from test Order By Dato"
' Udfør forespørgsel (rs indeholder nu resultatet)
Set rs = Conn.Execute(strSQL)

' Gennemløb Recordset (rs) med en løkke
Do
%>
<tr><td><hr><%Response.Write "<b>" & "<FONT COLOR=000000><font size=+2>"&rs("Dato") & "&nbsp;"
Response.Write  "<b>" & "<FONT COLOR=000000>"&rs("sted") & "<br>"
%>
</font><space></font><FONT COLOR=000000><% Response.Write "</b></b>" & rs("Beskrivelse") & "<br>"
%>
<% Response.Write  "" & "<FONT COLOR=ff0000><font size=1><a href=""kildenavn.asp"">"&rs("Kilde") & "</a>&nbsp;</FONT></b></tr>"

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
29. marts 2005 - 21:17 #2
Måske sådan her du har tænkt dig det?

strSQL1 = "DELETE FROM test WHERE DateDiff ('d', DATO, Now()) > 0"
Conn.Execute(strSQL1)
strSQL = "Select * from test Order By Dato"
' Udfør forespørgsel (rs indeholder nu resultatet)
Set rs = Conn.Execute(strSQL)

' Gennemløb Recordset (rs) med en løkke
Do
%>
<tr><td><hr><%Response.Write "<b>" & "<FONT COLOR=000000><font size=+2>"&rs("Dato") & "&nbsp;"
Response.Write  "<b>" & "<FONT COLOR=000000>"&rs("sted") & "<br>"
%>
</font><space></font><FONT COLOR=000000><% Response.Write "</b></b>" & rs("Beskrivelse") & "<br>"
%>
<% Response.Write  "" & "<FONT COLOR=ff0000><font size=1><a href="""& rs("kilde") &""">"&rs("Kilde") & "</a>&nbsp;</FONT></b></tr>"

//>Rune
Avatar billede kalp Novice
29. marts 2005 - 21:22 #3
Response.Write("<a href=" & rs("kilde") & "> " & rs("kilde")  & " </a> ")
Avatar billede kalp Novice
29. marts 2005 - 21:22 #4
hov sorry du har sgu da en asp fil med
Avatar billede kalp Novice
29. marts 2005 - 21:24 #5
nej kiggede på medions forslag *G* så holder jeg stadig ved mit bud
Avatar billede jagtjensen Nybegynder
29. marts 2005 - 21:27 #6
Mange tak, Medions dit forslag nr. 2 virkede.
Avatar billede cpufan Juniormester
29. marts 2005 - 21:29 #7
<% Response.Write  "<FONT COLOR=ff0000><font size=1><a href="& rs("kilde") &">"&rs("Kilde") & "</a>&nbsp;</FONT></b></td></tr>"  'har sat en </td> ind her til slut
loop
%>
Avatar billede medions Nybegynder
30. marts 2005 - 08:30 #8
Anytime ;o)

//>Rune