Avatar billede gigo Nybegynder
29. marts 2005 - 16:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Powercolor 9600 xt driver?

Skal jeg nuppe dem fra ATI eller powercolors egen side - nogen forslag ?

På Forhånd Tak
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 16:26 #1
Jeg foretrækker at hente den fra producentens side (dvs producenten af selv chippen) dvs. ATI.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
29. marts 2005 - 16:26 #2
Der kan være fordele ved at vælge powercolors egen driver fordi de forhåbentlig har testet driveren på kortet.
Men hvis de ikke er gode til at opdatere driveren kan det skalbe problemer.
Men prøv først med powercolors
Avatar billede gigo Nybegynder
29. marts 2005 - 16:30 #3
andre der har en noget at tilføje
Avatar billede mrrius Nybegynder
29. marts 2005 - 19:00 #4
download drivere fra www.ati.com Det er jo "bare" en powercoler grafikkort, de laver sådan set ikke om på ati´s drivere alligevel..
Avatar billede hottadpole Nybegynder
29. marts 2005 - 19:01 #5
I mange tilfælde linker producenten til ATI, så i det tilfælde er det underordnet. Hvis producenten har skruet en driver sammen til eget produkt vil det helt klart være et foretrække.
Avatar billede mrrius Nybegynder
05. april 2005 - 03:27 #6
ati har helt sikkert testet deres drivere bedre end de fleste andre...
hvis det havde været fra en af de rigtig avanceret hardware producenter, så kunne jeg godt finde på at downloade driver fra producenten , men jeg har endu ikke været ude for at nvidia´s eller ati´s drivere ikke har fungeret på andre fabrikanters kort som bruger deres grafikchips