Avatar billede polle987 Nybegynder
28. marts 2005 - 20:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP TIL dvd brænder!!

Hey.. Hmm har haft en dvd brænder i et stykke tid og det er nu gået op for mig at den ikke kan brænde brændte dvder li meget hvilken slags! Min brænder er en NEC3500.. Når den så endelig går i gang kører den til 96% og så stopper den der med en fejl. En af mine venner kunne godt brænde mine brændte så ved ikke li hvad der er galt, har prøvet flere programmer!

håber i kan hjælpe!!
Avatar billede butcher9999 Nybegynder
28. marts 2005 - 21:10 #1
Hvilket program bruger du. Hvis der er nero, skal du checke at aspi virker korrekt, ellers får du tit problemer under brændingen.

Start dit infotool op - igen hvis det er nero, og check aspi der.
Avatar billede polle987 Nybegynder
28. marts 2005 - 22:59 #2
Hmm kan det passe at den ikke kan brænde dvd+?? for det er de skiver jeg har! så kan det være der for??
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 02:04 #3
nej den har både +/- support, hvilke medier benytter du og hvilken firmware version har dit drev ?
Avatar billede polle987 Nybegynder
29. marts 2005 - 16:13 #4
ridata og budget, ved ikke hvad firmware er??
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 16:18 #5
Firmware er den software som sidder i den brænder, denne indeholder bla. data om forskellige medier, mht skrive strøm og andre lignende tekniske ting.

Prøv og se om følgende side kan hjælpe dig (det er et program som automatisk undersøger om der er en nyerer firmware til ens drev, men det er nødvendigt at ens drev er understøttet af programmet)

Http://www.drvupdate.com