Avatar billede pop-p Nybegynder
28. marts 2001 - 14:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

en side bestående af flere sider

Kan man indsætte en htm fil i en htm fil, som man indsætter et billede, det er en lang liste over personer, bestående af en fil pr person. et fram der er stører en vinduet!
Håber i forstår.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
28. marts 2001 - 14:22 #1
frames. Måske Iframes.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
28. marts 2001 - 14:23 #2
Hvis ikke det var et svar så må du præcisere lidt mere
Avatar billede halnet Nybegynder
28. marts 2001 - 14:24 #3
IFrame virker bare ikke i NS

- Anders
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. marts 2001 - 14:27 #4
Halnet Ilayer gør og man plejer da at bruge dem sammen....

<iframe src=\"minfil.html>
<ilayer src=\"minfil.html>
</ilayer>
</iframe>
Avatar billede jonas_html.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 14:28 #5
Det kan man med SSI. Det er serverside (virker derfor i alle browsere - men kræver lidt af din server/webhotel). Læs mere her:
http://www.html.dk/artikler/00001/

Alternativt Iframes:
http://www.html.dk/dokumentation/html4/tags/iframe

Mvh
Jonas
Avatar billede halnet Nybegynder
28. marts 2001 - 14:29 #6
jepper, men iframe alene virker ikke...

- Anders
Avatar billede jonas_html.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 14:40 #7
halnet>> Til gengæld har <ilayer> aldrig været en del af den officielle HTML standard. Det er noget Netscape fandt på da de havde \"monopol\". Deres nye Netscape 6 understøtter ikke længere <ilayer>.

Så det må anbefales at benytte en serverside browserdetect hvis man vil bruge <ilayer>. Så kan man nemlig både tilfredsstille NN4 og W3C-validatoren.

Skulle det have nogen interesse med sådan en serverside detect, kan man finde en i ASP her:
http://www.html.dk/scripts/asp/00001/

Mvh
Jonas
Avatar billede pop-p Nybegynder
28. marts 2001 - 14:45 #8
Tak for hjælpen Hilsen pop-p
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. marts 2001 - 20:51 #9
Men den nye netscape 6 understøtter såvidt jeg ved <iframe, så det er en løsning.