Avatar billede mindreklog Nybegynder
23. marts 2005 - 22:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

port forwarding.. hvordan

Hejsa,

Jeg sidder i øjeblikket med et hav af film optaget af min lille nyfødte søn, som jeg er i gang med at dele med sviger- og forældre... problemet er bare at det går vildt langsomt her hjemme hos mine svigerforældre, som har webspeed... En af mine venner fortalte mig at det nok var fordi jeg ikke havde åbnet en specifik port til det program du henter med. Hvordan gøres dette?? Af mangel på bedre benytter jeg E-donkey her hjemmefra svigerne.. Der er ca 6 computere som efterhånden har filmene.. og har sørget for at alle sammen er tændt.. og alligevel henter den kun 4 kb/sek.. selv om de har 512

Hjælp mig til at oprette det der Port forwarding..
Avatar billede jimdaggerthuggert Nybegynder
23. marts 2005 - 23:06 #1
Hej!
Jeg ved ikke helt om det er nogen politik her på siden, mht. til hjælpt til sådanne programmer.
Men håber da ikke jeg bringer mig selv alt for meget i fedtefadet ved at sige, at der er en del hjælp at hente, til lige netop dit problem, på edonkeys hjemmeside under deres support afdeling.
Avatar billede mindreklog Nybegynder
23. marts 2005 - 23:13 #2
hey..
Ikke forstået, hvordan skulle du brige dig i fedte faget.. Jeg er udemærket klar over at det er ulovligt at downloade spil osv.. jeg taler udelukkende om at dele egne optagelser med venner... Men som jeg skriver i mangel på bedre og mangel på viden, fandt jeg det nemmest at bruge E-donkey..
Avatar billede jimdaggerthuggert Nybegynder
23. marts 2005 - 23:18 #3
Jeg smider lige et link: http://www.edonkey.com/documentation/unreachable.html
Kig ude til venstre under overskriften "Resolving Unreachable Status". Der er hjælp til de mest brugte routere og de mest benyttede software firewalls.
Avatar billede mindreklog Nybegynder
23. marts 2005 - 23:38 #4
hmm... umiddelbart kan jeg ikke lige overskue det.. jeg har jo ikke nogen router.. jeg sidder bare på en webspeed.. abb.. har tjekket den der test.. og den siger succes.. så det er måske ikke det der er problemet
Avatar billede kenp Novice
24. marts 2005 - 22:04 #5
hvorfor opsætter du ikke bare en FTP server i stedet for at give dem til familien via Edonkey....
Avatar billede jgni Nybegynder
04. maj 2005 - 16:45 #6
Altså hvis din forbindelse er en ADSL så find en gratis FTP-server og forward port 21 i routeren til din PC med filmenene på, så kører det.
En idé?