Avatar billede peter1980 Nybegynder
23. marts 2005 - 10:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lacie HDD+Audigy 2 Firewire problem

Hejsa!
Jeg har en Lacie 250 GB disk tilsluttet firewire. (den designet af F.A. Porche)
Den er tilsluttet via et Creative Audigy 2 kort på dennes firewire port. Jeg har installeret drivere fra Creative auto update , de nyeste.
Operativ Systemet er Windows XP, uden SP2.
Jeg har et mindre problem... Nogen gange kan min pc godt mounte drevet, andre gange kan det ikke... den mounter simpelthen ikke enheden når jeg tænder for disken nogen gange.
Hvad går der galt?

En anden ting.... tror det er en fejl 40 (cm *G*) Men godt jeg skal skifte til Mac.. ;)

Hjæææælp
Avatar billede peter1980 Nybegynder
23. marts 2005 - 10:41 #1
Har pr dags dato prøvet at flytte qudigy 2 kortet til forskellige PCI porte, og det har fungeret... men så snart jeg har haft lukket pcén eller lukket for Lacie disken, så finder min firewire ikke disken.....
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 15:41 #2
Du får et svar her:) så blev det sgu alligevel løst:))
Avatar billede peter1980 Nybegynder
24. marts 2005 - 15:43 #3
Jeps... :) reeet lækkert.. :)
Nu vil jeg bare se at få sat min pc til salg... den skal udskiftes med en Mac Mini :)
Avatar billede kalp Novice
24. marts 2005 - 15:43 #4
hehe ja der jo ikke lang tid til du få den:)))

lige en reference til hvor problemet blev løst.. bare så folk ikke tror vi snyder
http://www.eksperten.dk/spm/602926
Avatar billede peter1980 Nybegynder
24. marts 2005 - 15:45 #5
arh.. ja..! Godt du lige sørger for det.. :) det andet spørgsmål var bare et opråb om hjælp :) !!
Nej... skal "kun" vente 2 uger... formegentlig, det er vist straffen for at lave en custom Mac mini.. *G*