Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 17:54 Der er 67 kommentarer og
1 løsning

Drengerøvs-side

Hejsa :) Jeg er igang med at starte en ny side, der skal indeholde en forskellige sektioner med bl.a. Drinks-opskrifter, Gå i byen-steder, babes osv.. Altså en rigtig drengerøvs-side. Jeg står bare og mangler et fedt navn til sitet. Der er 200 point til den, der finder på det fedeste navn :)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
22. marts 2005 - 17:55 #1
lalledreng.dk ;-)
Avatar billede busschou Praktikant
22. marts 2005 - 18:10 #2
jamen hvorfor så ikke "drengerøv.nu"
er måske ikke så fedt igen hehe
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2005 - 18:10 #3
blaerogbabser.dk
evt:
blærogbabser eller
blær-og-babser.dk
Avatar billede busschou Praktikant
22. marts 2005 - 18:10 #4
har selvfølgelig tjekket at det er ledig ;o)
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 18:13 #5
Glemte lige at sige, at det skal være .com eller .dk -domæner :) Blær og babser holder ikke helt :) Selvom det er en drengerøvs-side, så må det godt lyde lidt bedre/mere cool ;)
Avatar billede Hald Praktikant
22. marts 2005 - 18:16 #6
disse 2 domains er checket at de er frie..

komfrisk.dk

og

drengezonen.dk

ellers kan jeg anbefale at søge på nogle ord du forbinder med dine ideer med hjemmesiden på:

http://domainchecker.dk/

den blander og leger med foreslagene, og kommer med MANGE forslag til dig, på ledige domainer osv... det er GRATIS og giver det ikke bonus i første søgning, så kig på resultaterne, og brug dem til at søge igen.
Avatar billede Hald Praktikant
22. marts 2005 - 18:17 #7
engelsk lyder sejere, men det ville blive lidt fimset at kalde det noget med boyzone... hehe håber i forstår
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. marts 2005 - 18:17 #8
drengerøv.dk ?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. marts 2005 - 18:19 #9
lalledk > Hvad ville du kunne byde på som ikke er at finde på armsved.com, ja altså udover mindre stavefejl... ;)
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2005 - 18:22 #10
og javascriptfejl.
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 18:24 #11
webmasterdk> Det ved jeg slet ikke endnu :) Connery er jo et kæmpestort site, så der ville jo gå rigtig lang tid, før man ville kunne komme op på samme højde. Starter egentlig mest sitet bare lidt for sjov, og hvis det går godt, så kan det jo være at jeg arbejder videre med det :)
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 18:37 #12
Bare kom med flere forslag :D
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 18:38 #13
F.eks.:

- boytown.dk
- mantown.dk
- cityman.dk

Apo
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 18:40 #14
Lyder lidt for gay de navne :)
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 18:41 #15
Ja, det tænkte jeg ikke lige på :-)
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 18:43 #16
Men glimrende a du prøver :DD
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 18:44 #17
... Men på den anden side er det jo ikke domænenavnet der skaber sitet, men omvendt ;-)

Hvis du holder en maskulin stil, vil alle misforståelser blive ryddet af vejen når folk logger på dit site.

Apo
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. marts 2005 - 18:45 #18
kællingforbudt.dk ;)
mandehørm.dk, derunder så, mandehoerm.dk og mandehorm.dk ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. marts 2005 - 18:45 #19
Hvad med : Partyguy.dk... ;)
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 18:46 #20
Jeg tænkte på nomam.dk (Al Bundy/Vor værste år), men det er allerede taget...
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 18:46 #21
Men kan du så lige se, hvor sure alle bøsserne ville blive på mig? De mener garanteret ikke, at siden så lever op til navnet, og det kan vi jo ikke ha' ;)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. marts 2005 - 18:49 #22
mansworld.dk
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 18:50 #23
smartman.dk
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 18:50 #24
indtil videre kan jeg bedst lide komfrisk.dk og partyguy.dk :)
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 18:53 #25
partyguy kan virke lidt bøsset...
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 18:55 #26
Ja, det er rigtig nok hehe :)
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 18:57 #27
i det hele taget kan navne indeholdende 'guy' hurtigt forsveksles med 'gay'... :-D
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 18:57 #28
partygay... LOL
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 18:57 #29
hahha nice ;)
Avatar billede beelzebul Nybegynder
22. marts 2005 - 19:02 #30
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 19:04 #31
Måske lige bortset fra wiseguy.dk (mere forbundet med mafiaen end med bøsser)
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 19:06 #32
... eller som beelzebul foreslår.

Hvis det gerne må være et lidt længere navn:
- keepyourcoolness.dk

Apo
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 19:09 #33
wiseguy.dk er taget (Hosted by Cliche.dk) :-/
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 19:13 #34
Holder mest på at det skal være et forholdsvis kort og sigende/fangende navn :)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
22. marts 2005 - 19:13 #35
undgå alle æ ø å i domæner.dk
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. marts 2005 - 19:18 #36
kasperjensen > Det er jo kun mindreværdige browsere der ikke endnu understøtter æøå domæner ;)
Avatar billede busschou Praktikant
22. marts 2005 - 19:20 #37
wiseguy.nu er ledig
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. marts 2005 - 19:22 #38
webmaster - det med understøttelse af æøå synes jeg du har en underlig tolkning af. Hvis du udelukker 500 potentielle kunder om måneden ( et opdigtet eksempel ) på grund af man vil være skide smart og sige jamn det er kun de "dårlige" browsere der ik understøtter så er man da ik for smart :)

Det er nu en gang at mange brugere stadig ikke kan se domæne navne med æøå samt der er problemer på mailfronten omkring det. Så ville det da være usmart at bruge? eller er du uenig
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 19:23 #39
enig med triple-x
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. marts 2005 - 19:23 #40
og lige et svar hvis du vælger at bruge mit forslag
Avatar billede webmasterdk Praktikant
22. marts 2005 - 19:25 #41
triple-x > Var nu også mere hån ;)
Jeg nævnte jo fx. tidligere domænet mandehørm.dk, men tilføjede dertil også mandehoerm og mandehorm ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. marts 2005 - 19:28 #42
helt iorden :) havde jeg ikke set, men kender folk der netop af den holdning, og kunne jo være du også havde. det var ikke noget ondt ment om dig, men gennerelt omkring emnet
Avatar billede lalledk Nybegynder
22. marts 2005 - 19:28 #43
partyguy var lidt for bøsset :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. marts 2005 - 19:29 #44
okay helt iorden :D
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. marts 2005 - 19:31 #45
partyjunkie.dk
festjunkie.dk
hmm er ved at løbe tør tror jeg :o)
Avatar billede snepnet Nybegynder
22. marts 2005 - 19:34 #46
hmm..:
www.roxone.com
kan udtales
"rocks zone" - hvis man er fræk nok
"rox one" - assosiation til rock, zone, sten og nummer 1
mvh
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2005 - 19:38 #47
dén var svedig snepnet! :o)
Avatar billede snepnet Nybegynder
22. marts 2005 - 19:48 #48
:o)
Avatar billede snepnet Nybegynder
22. marts 2005 - 19:52 #49
det fikse er, at når man nu har fået lavet et hit på nettet, kan man jo så få fat i den anden halvdel med
www.juxone.com - rocks og jugs kan vel sidestilles pr. køn der ;o)
mvh
Avatar billede apo Praktikant
22. marts 2005 - 20:11 #50
Nu hvor vi alligevel er ude i symbolik og synonymer...

GentZone.dk

'Gent' er en sammentrækning af ordet Gentlemen, men uden at der er tale om at være fisefornem. Ordet Gent(lemen) antyder, at sitet henvender sig til Gent's med stil og en god portion drengerøvs-attitude; Hvilket passer til sitets indhold: Opskrifter på drinks, stillede gå-i-byen-steder, babes osv.

Slogan: "Hot date på fredag, og ingen idéer? Få inspiration på GentZone.dk!"

Mit sidste bud i denne omgang :-)

Apo
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 22:37 #51
manlife

hehe ikk det bedste men er der da
Avatar billede milter Ekspert
07. april 2005 - 01:02 #52
testos.dk
testis.dk

Begge ser ud til at være ledige.
Avatar billede eldoctor Nybegynder
10. april 2005 - 00:01 #53
www.armsved.dk
Forstår ikke helt hvad du vil med den side, du laver noget som allerede er startet. Guide2party.dk/Armsved.dk/webopskrifter.dk

Synes du skulle finde på noget andet og mere originalt at putte på siden.
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. april 2005 - 00:37 #54
madsing - det er da en underlig holdning? Hvis han mener han har nogle ideer som han gerne vil ud med, er det da en super ide, bare fordi der er nogle andre sider der bygger på samme koncept skal han da ikke holde sig tilbage.
Avatar billede nickern Nybegynder
10. april 2005 - 09:39 #55
der er sQ da mange sider om det samme...!

og bliver der for mange kan det godt være irreterrende:)
Avatar billede eldoctor Nybegynder
10. april 2005 - 13:32 #56
#triple-x

Det eneste jeg siger at bare at ideen allerede er i brug, det er jo altid sværer at bryde igennem med noget som eksistere...
Men hvis lalledk synes han har noget so go for it. Men vil bare informere ham om at der altså allerede eksitere ret store site hvor de emner som lalledk vil bruge på sit eget site...
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. april 2005 - 13:35 #57
madsing - okay :) forstod dit indlæg som om at man bare skulle holde sig væk fra alle de ideer som var levet ud i livet
Avatar billede don_calzone Nybegynder
16. april 2005 - 12:10 #58
ninjas.dk
Avatar billede Hald Praktikant
20. april 2005 - 07:52 #59
Kunne man scorre lidt points, eller er det gået helt dødt herinde...?
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2005 - 15:54 #60
Jeg prøver også lige lykken så :o)
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
21. april 2005 - 15:43 #61
Avatar billede busschou Praktikant
08. maj 2005 - 10:02 #62
lalledk >> kommet viderer?, og er det lukketid? :o)
Avatar billede power_t Nybegynder
19. juli 2005 - 09:37 #63
Har brothers.dk tilsalg hvis det har interesse.
Avatar billede lalledk Nybegynder
19. marts 2006 - 20:48 #64
asdsccs
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. marts 2006 - 20:51 #65
asdsccs det var et sjovt domæne... tror du folk kan huske det?
Avatar billede lalledk Nybegynder
19. marts 2006 - 20:52 #66
hehe fik ikk brugt nogle af navnene :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
19. marts 2006 - 20:54 #67
Hmm... men derfor fik du jo stadig en god portion svar med gode muligheder..
At du så ikke gjorde brug af det er jo ikke de svarendes problem ;)
Avatar billede lalledk Nybegynder
19. marts 2006 - 20:56 #68
Ville have givet point, hvis jeg havde syntes, at der var et forslag, der var bedre end de andre :) men er lige ude og lukke noget af mine gamle spørgsmål, som jeg desværre har glemt.. ikk god stil nej :(