Avatar billede blueeye97 Nybegynder
22. marts 2005 - 17:38 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

XP meget ustabil efter dl af Servicepack2

Jeg har lige reinstalleret en af mine maskiner og hentede straks SP2 for at have firewall.

Nu kan jeg ikke komme på nettet konstant. Jeg er det måske i 30 sekunder, hvorefter der igen går lidt tid før det virker.

Er der nogen der har en hurtig løsning ?
Avatar billede kalp Novice
22. marts 2005 - 17:39 #1
Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord
http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4212&sp=Hijackthis
eller
http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4234&sp=title

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
22. marts 2005 - 17:40 #2
ok..
Avatar billede kalp Novice
22. marts 2005 - 17:45 #3
Okay... eneste jeg gerne vil have du undersøger er denne fil

C:\WINDOWS\System32\hwclock.exe

den har en anden bruger lige slettet og så siger han det virker godt hos ham.. MEN det ikke bekræftet endnu derfor tjek den lige:)
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
22. marts 2005 - 17:46 #4
hvordan undersøge ?
Avatar billede kalp Novice
22. marts 2005 - 17:48 #5
Reference
http://eksperten.dk/spm/602445

Du skal bare finde filen.. du har jo stien til den.. højreklikke på den.. vælge egenskaber og se hvad der står i de forskellige faner.. fortæl mig det bagefter:)
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
22. marts 2005 - 17:49 #6
nåhh.. 2 sek..
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
22. marts 2005 - 17:51 #7
generelt:

Ikke noget...

Kompatibilitet:

Intet hakket af..

Dokument info:

Ingen informationer at læse...

Det var sq ikk meget jeg kunne bidrage med der :o)
Avatar billede tazly Nybegynder
22. marts 2005 - 17:53 #8
Vær opmærksom på at SP2 begrænser antallet af samtidige forbindelser fra din maskine til 10 fra SVJH 50 uden SP2. Dette kan gøre at du oplever netværkskommunikation som langsommmere.
Der findes mindst 2 forskellige programmer til at ændre denne grænse, som du kan søge frem på google.
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
22. marts 2005 - 17:54 #9
Øhh Tazly... Er jo ikke lige subj i spørgsmålet her.. ;o))
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
22. marts 2005 - 17:57 #10
kalp >

Skal jeg forsøge at slette den midlertidigt for at se om det er samme problem som i 602445
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
22. marts 2005 - 19:36 #11
hmm..

Jeg har slettet den og umiddelbart ser det ud til at køre... so far... :o))
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. marts 2005 - 19:47 #12
"Jeg har lige reinstalleret en af mine maskiner og hentede straks SP2 for at have firewall."

Xp har firewall helt fra versionen UDEN nogen Servicepack ;)
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 01:14 #13
blueeye97>>

køre det stadig? og undskyld men har ikke været hjemme:)
det er interessant for mig at vide eftersom jeg sidder med endnu en pc med den fil på sin computer:) den dukker pludselig op 3 gange på en dag!
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
23. marts 2005 - 09:43 #14
Det har kørt fint efter jeg slettede filen. Tak for hjælpen :o)
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 10:13 #15
selv tak:))