Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2005 - 17:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

3072/128 linie hos cybercity

Hej

Jeg har rundt omkring hørt, at hvis man køber denne linie hos Cybercity, så får man i realiteten 3072/320 for 429 kr.

Er det rigtigt? For i så fald, skal jeg da ha skiftet min 1024/256 til 500 kr ud :D
Avatar billede dmcn Praktikant
22. marts 2005 - 17:29 #1
Ja, det er rigtigt - jeg fik det bekræftet af kundeservice i går, og jeg har bestilt en opgradering. :)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2005 - 17:31 #2
Det lyder sgu lækkert :D

Det tager vel ikke mere end en dags tid før det er klart?
Avatar billede dmcn Praktikant
22. marts 2005 - 17:32 #3
Jeg bestilte min i går eftermiddags, og havde ikke fået den da jeg gik i seng i nat, men det burde ikke tage meget længere tid end det.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2005 - 17:34 #4
Ja okay :)

Står også på deres hjemmeside;

"Den nye båndbredde træder i kraft senest første arbejdsdag efter bestillingen."

Hmm.. er det ok hvis jeg lige venter med lidt at lukke? vil godt ha respons fra flere.. min roommate er ikke overbevist endnu :D
Avatar billede bundgaard Nybegynder
23. marts 2005 - 11:04 #5
Hmm.. ingen andre der har købt denne linie? :I
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2005 - 11:12 #6
Jeg er i gang, men kan ikke vælge den fra opgraderingsmenuen, så jeg lytter til pausemusik i telefonen lige nu :)
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2005 - 11:25 #7
Æv, jeg er åbenbart på en central de lejer af TDC, så der kan ikke leveres over 2 mbit :(

Fik iøvrigt bekræftet af kundeservice, at hastigheden er 320 i upload, men at de kun garanterer de 128.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
23. marts 2005 - 16:44 #8
Jeg siger mange tak! :D