Avatar billede rubin4z Nybegynder
22. marts 2005 - 15:46 Der er 4 kommentarer

Hjælp til banner

Hey
Jeg prøver at starte et nyt sko site op på nettet, og jeg mangler et banner...
Der skal stå:
Kickz.tk
og være nogle billeder af nogle nike sko (dunks) og adidas (superstars) og dem kan i finde her:
www.nikeskateboarding.com under shoes--> dunks
www.superstar35.com tryk på collection nede i højre hjørne.

I må meget gerne lave det i forskellige farver..
Jeg har nemlig ikk valgt farver til mit site endnu, så jeg kan lige se hvilke farver banneret ser fedest ud i ;)

-Anders
Avatar billede weblex Nybegynder
23. marts 2005 - 20:47 #1
Hva med:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10654

(det her kan kun give problemer med ophavsrettighederne)
Avatar billede rubin4z Nybegynder
23. marts 2005 - 21:05 #2
Hey igen!
Jeg har fundet ud af farverne nu... Sort bg og lyserød skrift :D
men hvis det giver prob. med ophavsrettighederne, så kan du bare lave en sko, der behøver ikk være noget bestemt eller med mærke på...

-Anders
Avatar billede stevenjensen Praktikant
30. marts 2005 - 12:17 #4
Er din side til alle slags sko eller kun fritids sko, sporstsko eller ekun et mærke af sko?

M.v.H

Steven Jensen