Avatar billede runemj Nybegynder
21. marts 2005 - 14:38 Der er 2 kommentarer

Automatisk oprettelse ved start

Jeg har tdc bredbånd, og vil gerne vide hvordan jeg får computeren til automatik at oprette forbindelse til internettet hver gang computeren starter xp op. Som det er nu skal jeg først åbne "internet explore" før den så automatisk kobler sig på nettet. Kan det evt. gøres skjult så man er fri for at der kommer et vindue frem hvor "opkoblings-status" bliver vist med brugernavn adgangskode osv.

Det er sikkert meget simpelt, men har ikk fundet ud af det endnu :)
Avatar billede articfruit Nybegynder
21. marts 2005 - 15:19 #1
hmm... En alternativ løsning kunne være at investere i en router (ca. 300,-) som så kunne holde forbindelsen for dig... Dvs. at du ikke har brug for nogen adgangskode eller andet, når det blot er tastet ind i routeren en gang for alle...
Avatar billede reving Nybegynder
21. marts 2005 - 22:17 #2
Du kunne evt.sætte opkaldsprogrammet ind i mappen "start".