Avatar billede wood_elf Nybegynder
19. marts 2005 - 13:20 Der er 14 kommentarer

Pris for computer.!

Hejsa...

Jeg ville høre hvad jeg kan tillade mig at tage for denne computer, jeg sælger den da jeg vil købe bærbar istedet.:

2800+ AMD Sempron
512mb DDR RAM pc3200
120gb Seagate harddisk
15'' CRT Skærm
MS intelli 4.0 optical mouse (den næstbedste mus til dato, efter Logitech mx1000)
Black 2nd edition Icemat (Sort glasmusemåtte... 300x250 mm)
Hvidt kabinet med usb-stik i front
Headset
Dvd-drev
Dvd-brænder
Incl. 50 brandbare dvd-skiver og covere
Af spil er der: GTA 2, Need for Speed Underground 2, Elasto Mania, Need for Speed Underground,
Warcraft III: Frozen Throne, Warcraft III: Reign of Chaos, Half-life 2, Counter-Strike: Source, Counter-Strike: 1.6, Ghost Recon: Desert Siege og Iron Storm.

//Wood_elf
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2005 - 13:22 #1
2700kr - 3500kr
Avatar billede wood_elf Nybegynder
19. marts 2005 - 13:47 #2
hvorfor ik mere... der er jo 50 brandbare dvd-skiver og covere med... og alle de spil...
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2005 - 13:52 #3
Det er bare mit bud:) ting falder hurtigt i værdig.. men kan da rette lidt
3000-4000kr

smid en skod printer oveni og sælge det til en familie som ikke kender så meget til pc'ere så vil det se det som et godt tilbud(pakkeløsning) og betaler sikkert gerne 5000-6000kr oveni.

Men synes du selv den er det værd? hvis ikke så få du vel dårlig samvittighed når du har solgt den:)
Avatar billede wood_elf Nybegynder
19. marts 2005 - 14:19 #4
helt ærligt synes jeg faktisk den er det værd... men kender ikke rigtig nogen der har brug for en computer... :(... Men der er da stadig meget med til den... F.eks. World of Warcraft kører den perfekt...
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2005 - 14:22 #5
Jeg siger heller ikke det er en dårlig computer:)) men kan prøve at sælge den på den blå avis.. qxl osv se hvad der sker:) lig en minimumspris på qxl selvfølgelig.
Avatar billede wood_elf Nybegynder
19. marts 2005 - 15:12 #6
Ja... selfølgelig.... men jeg venter i øjeblikket på at modtage min aktiveringskode med posten....
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
21. marts 2005 - 10:51 #7
du kan muligvis få mere for det ved at sælge det delt, spillene ville jeg tro du kunne få ca 700- 1000,- for, skiverne og covere 500, pc ca2500 -3000, afhængigt af hvad lyd og grafikkort der er i. Hvis du er heldig, kan du derved komme på ca 4500
Avatar billede wood_elf Nybegynder
22. marts 2005 - 09:53 #8
Kender du da nogen der vil købe 50 dvd-skiver..?
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
22. marts 2005 - 10:01 #9
der må være nogen der kan bruge dem, har ikke selv dvdbrænder og brænder ikke film. Hvorfor har du selv i sin tid købt dem? Og hvorfor sælge dem, skal du ikke stadig lave dvd brænding? Selv kunne jeg måske bruge hardwaren, og spil plejer man nok at kunne komme af med, når det er til fornuftig pris.
Avatar billede wood_elf Nybegynder
22. marts 2005 - 18:16 #10
Har fundet en der vil købe computer, mus, tast og skærm til 3500... og jeg kan nok få ca. 1000 for spil og 500 måske lidt under for dvd.
Avatar billede kalp Novice
23. marts 2005 - 01:18 #11
Uha du nærmer dig sgu de 5000kr nice deal:)
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
23. marts 2005 - 08:22 #12
jeg ville skynde mig at komme af med pc til den pris, inden vedkommende fortryder!
Avatar billede wood_elf Nybegynder
23. marts 2005 - 09:11 #13
Det er min lillebrors lærer.... Og han sagde: "så er det en aftale, den vil jeg gerne købe, men hvis jeg ikke får penge til den 1. får du penge den 1. maj."
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
23. marts 2005 - 13:38 #14
ja, ja, kommer an på om han ikke bruger alle pengene først:-) Han er måske ansat af københavns kommune, de har jo godt nok noget lønkaos?!