17. marts 2005 - 23:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min trådløse forbindelse falder ud med 5-15 min mellemrum

Jeg har dd. fået TDC Bredbånd og det kører rigtigt godt. Jeg har så købe en trådløs router som jeg har krypteret, med det resultat at min pc med 5-15 minutters mellemrum hopper af nettet.

Bemærk venligst at jeg vil svare når jeg har mulighed for det :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
17. marts 2005 - 23:33 #1
de der 5-15 minutter.. er det når du har været inaktiv ? og er dit trådløse netkort usb ? havde nemlig samme problem, da jeg fandt ud af at USB'en automatisk lukkede for strømmen til de ting jeg ikke benyttede.. fjernede featuren i bios..
Avatar billede ahave Nybegynder
18. marts 2005 - 00:14 #2
Du kan også prøve netstumbler, så kan du se om det skulle være din router/accesspoint den er gal med, her kan du se sende/modtagestyrken. http://www.netstumbler.com/
/ahave
18. marts 2005 - 16:41 #3
jokke, det er mens jeg er aktiv... signalstyrken svinger virkeligt meget, og jeg kan ikke få lortet til at blive online... det er et topcom super g wlan modem. den kan slet ikke connecte før lige pludselig, og helt uden forklaring :( Og efter alt mellem 5-15 min forsvinder den lige så pludeseligt som det er kommet... Det er en indbygget antenne...
18. marts 2005 - 16:42 #4
ahave, jeg har kigget på siden men kan ikke se hvor jeg tester sende/modtage styrke??
18. marts 2005 - 16:51 #5
Hmmm besynderligt... nu har jeg været online i 21 min uden problemer....
18. marts 2005 - 18:11 #6
så gik det galt... 23 min og så røg jeg ud! Jeg har nu pakket l****t sammen og afleverer det hvor jeg købte det! Længe leve LAN... Spørgsmål lukket!!
Avatar billede jokkejensen Novice
18. marts 2005 - 22:33 #7
:).. prøv noget andet end "topcom" wlan kan faktisk virke :)