Avatar billede molin Nybegynder
17. marts 2005 - 13:47 Der er 4 kommentarer

Samsung e700 IrDa prot

Hvor finder jeg et program til at lægge mine billeder ind på min bærbar? har IrDa port. Har prøved Samsung`s program, men kan kun åbne min tlf. Bog. Hvilke programmer kan ellers, så jeg kan få mine billeder ind på min Pc.
Avatar billede re-flex Nybegynder
17. marts 2005 - 15:39 #1
Du kan ikke overføre billeder via IrDA. Har selv haft en Samsung E700, dog uden at prøve at overføre billeder. Men der er mange forum indlæg på Internettet, hvori folk spørger hvordan man overføre, og de fleste svar er, at det kan man ikke via IrDA. Du skal nok have fat i et datakabel, uden at vide om det vil virke.

Taget fra http://www.mobile-review.com/review/samsung-e700-2-en.shtml

"Photos can be transferred to the phone with a help of software included in the standard delivery kit. You CAN'T transfer pictures via IrDa. One can synchronize all records from organizer, phonebook, SMS and MMS-messages".

Det er en god og lækker telefon, men det er som om den ikke er helt gennetænkt... Desværre.
Avatar billede molin Nybegynder
18. marts 2005 - 15:45 #2
ok. SÅdan noet pis! Her troede jeg, når jeg havde en irDa port. Så skal man nok ha sig en Nokia igen, dér kunne man!
Avatar billede re-flex Nybegynder
20. marts 2005 - 15:21 #3
Ja... Har selv en Nokia nu... Og det virker :)
Avatar billede molin Nybegynder
04. oktober 2005 - 16:30 #4
har fundet ud af hvordan dette gøres. har en guide, så skriv, hvis detr har interesse.